۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

دايي: پرسپوليس را قهرمان مي‌کنم و مي‌روم

سرمربي پرسپوليس گفت: قول مي‌دهم زماني از اين تيم مي‌روم که پرسپوليس قهرمان شده است.

علي دايي پس از شکست يک بر صفر برابر تراکتورسازي عنوان کرد: از تک تک بازيکنانم ممنونم و دست آنها را مي بوسم. برخلاف جريان بازي باختيم. در هر دو نيمه بهتر از تراکتورسازي بوديم و فکر مي کنم به غير از يک شوت که نصيب آنها شد موقعيت مناسبي به دست نياوردند.
دايي در پاسخ به خبرنگاري که از تاثير داوري بر نتيجه اين بازي سوال کرد، گفت: من درباره داوري حرفي نمي زنم و قضاوت درباره آن را بر عهده مردم مي گذارم. از برنامه هاي ورزشي مي خواهم صحنه هاي پنالتي اين بازي و وقت هاي تلف شده را به دقت بررسي کنند تا کارشناسان درباره آن نظر دهند اما داوري که در بازي برابر ملوان در تهران در مقابل تماشاگران دو پنالتي مسلم را براي ما نگرفت چطور ممکن است در زمين تراکتورسازي براي ما پنالتي بگيرد؟ محمد نصرتي در اين بازي بايد اخراج مي شد اما حتي کارت هم نگرفت. اعلام وقت هاي تلف شده هم عجيب ترين بخش ماجرا بود. من متوجه نشدم چرا با اين همه وقت تلف شده تنها 5 دقيقه اعلام شد.

دايي با اشاره به 10 نفره شدن تراکتورسازي تصريح کرد: 10 نفره شده اين تيم به ضرر ما تمام شد چرا که آنها رو به بازي تاخيري آوردند و سرمربي آنها سه بار اقدام به تعويض کرد و در هر سه بار چند ثانيه پيش از تعويض جلوي آنها را گرفت. اگر بدون تعصب به اين بازي نگاه کنيم پرسپوليس بهتر از حريف بازي کرد اما نتيجه نگرفت.
يکي از خبرنگاران حاضر در جلسه پرسيد که آيا تبريز ايستگاه پاياني شما در سرمربيگري پرسپوليس است که دايي در پاسخ گفت: پرسپوليس يک باشگاه حرفه اي است، مدير دارد و چارچوب و قواعد کار در اين باشگاه مشخص است. من هم يک مربي حرفه اي هستم و باشگاه هر تصميمي بگيرد، تمکين مي کنم اما چنين مسئله اي مطرح نيست. من اين تيم را درست مي کنم چون اعتقاد دارم با اين بازي روند تيم اميدوار کننده است و قول مي دهم زماني از اين تيم مي روم که پرسپوليس قهرمان شده است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالاتي درباره کريم باقري و شيث رضايي اظهار داشت: درباره آقا کريم هر چه بوده عنوان کرده ام و مي خواهم از خانواده مادري کريم باقري که در اين دو روز با تماس هايشان سنگ تمام گذاشتند و مرا شرمنده خودشان کردند، تشکر کنم. گويا او اين تصميم را در اعتراض به نيمکت نشيني گرفته ولي باز هم تاکيد مي کنم اين تفکر را غير حرفه اي مي دانم و از اين تصميم شوکه ام. شيث رضايي هم از آن روندي که انتظار داشتيم دور شده بود ولي پس از صحبت هايم با او قرار شد که به ترکيب بازگردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر