۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

اکرامی: کرار قسم خورد که بازیکن پرسپولیس را نزده است

مصطفی اکرامی در خصوص اخراج جاسم کرار گفت: بعد از بازی وقتی با وی صحبت می کردم جاسم قسم خورد که به بازیکن پرسپولیس ضربه ای نزده است.
مصطفی اکرامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار کلوب هواداران تراكتورسازي،  در خصوص دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس به دلیل نتایج ضعیفی که طی هفته های قبل کسب کرده بود، آمده بود که نتیجه خوبی کسب کند و بیشتر دفاع می کرد همچنین يك بازي انتحاری از خود به نمایش گذاشت ولی بچه ها مصمم شده بودند که در این دیدار پیروز مسابقه باشند تا طلسم 17 ساله شکسته شود و به همین دلیل در این بازی با جان و دل بازی کردیم و خدا را شکر توانستیم پیروز زمین باشیم.

اين بازیکن در ادامه تصریح کرد: هواداران در این بازی فوق العاده بودند و انگیزه مضاعفی را به بازیکنان تیم می دادند و بچه ها هم حاضرند با تمام وجود به عشق هواداران بازی کنند و پیروز مسابقه باشند.


وی در خصوص حواشی ایجاد شده در این بازی و همچنین اخراج کرار خاطر نشان کرد: من در آن صحنه مصدوم بودم ولی وقتی بعد از بازی با کرار صحبت می کردم جاسم قسم می خورد که ضربه ای نزده است و همچنین خود داور نیز صحنه ای ندیده بود و طی گزارشی که از کمک خود گرفت اقدام به اخراج کرار کرد .


اکرامی در پاسخ به اینکه از بازی خود در این دیدار راضی بود یا نه گفت: من یکی از عناصر دفاعی تیم هستم و به نظر من وقتی تیمی گل نمی خورد، عملکرد خوبی محسوب شود و ما به کمک بچه ها توانستیم دروازه خودمان را در این بازی بسته نگه داریم و من هم مثل بقیه بازیکنان عضوی از تیم هستم و در کل نتیجه تیمی مهم تر از همه چیز است.


مصطفی اکرامی در خصوص دیدار با ملوان در جام حذفی گفت: این بازی یک دیدار حساس محسوب می شود و باخت در این دیدار مساوی با حذف شدن از رقابت ها است و هر تیمی که از کوچکترین موقعیت خود استفاده کند پیروز این مسابقه خواهد بود و ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم تا با حمایت هواداران پیروز مسابقه باشیم.


خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی: امیر توپچی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر