۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

مظلومي: ديروز هوا خوب بود، امروز آلوده شد؟

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: چطور مسابقه ديروز انجام شد و امروز هواي تهران آلوده‌تر از ديروز شد؟

پرويز مظلومي درباره لغو ديدار امروز مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: اينکه چه داستاني باعث شده بازي لغو شود را بايد از آقاياني پرسيد که اين کار را کردند. اگر آنها به فکر سلامتي بازيکنان هستند که نيستند، به اين فکر نمي‌کنند که ما در طول هفته تمرين مي‌کنيم و آيا فقط اين مسابقه است که مشکل‌ساز است.
وي افزود:‌ نمي‌دانم چه کسي اين تصميم را گرفته است. اگر قرار بر تعطيلي بود بگويند اين فوتبال دو ماه تعطيل است تا ما هم اين تمرينات را تعطيل کنيم. ما امروز همه جور برنامه‌ريزي کرده بوديم، هزينه کرديم، جلسه گذاشتيم. بازيکنان مي‌دانستند چه کسي بازي مي‌کند وچه کسي در ترکيب نيست. اکنون با اين تيم چه کنم.
سرمربي استقلال تاکيد کرد: مجبور شده‌ايم هتل را تخليه کنيم و وضعيت خيلي بدي داريم. اعصابم به هم ريخته است. بازيکنان بلاتکليف هستند. ما کاملا آماده مسابقه بوديم. تيم شهرداري تبريز هم همين وضعيت را دارد. حداقل بگويند که فردا هم بازي برگزار نمي‌شود تا خيال‌مان راحت شود.

مظلومي گفت: امروز و فردا چه معني دارد. چرا ما را بلاتکليف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حرکت بوديم و از راديو شنيديم که بازي لغو شده است. هيچ کس نبايد با ما تماس بگيرد و اين موضوع را اطلاع دهد. شما جاي من بوديد چه مي‌کرديد. اگر قرار باشد چنين جبهه‌هاي مختلفي در فوتبال باشد، ما به کجا مي‌رويم.ب عدا مي‌گويند چرا اعتراض مي‌کنيد.
مظلومي تصريح کرد: بحث آلودگي هواي تهران چند روز است که مطرح شده، چه طور ديروز که بازي در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. اين مشکلات را بايد ارگان‌ها بين خود حل کنند. اکنون تيم پيشکسوتان که همگي بالاي 40 سال سن دارند در حال تمرين در کمپ تيم ملي هستند. کسي هم سکته نمي‌کند اگر قرار بر تغيير است چرا زودتر اعلام نمي‌کنند.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا آمادگي بازي روز شنبه را دارند يا خير، گفت: براي ما خيلي سخت است همين حالا مشکل جا داريم. من از مديريت هتل المپيک تشکر مي‌کنم که چند اتاق در اختيار ما گذاشته تا بازيکنان را 5-6 نفره در اين اتاق‌ها جاي دهيم.
مظلومي با اين سوال که چرا بازيکنان را آزاد نمي‌گذارد گفت: نمي‌توانم تيم را رها کنم. تغذيه اين بازيکنان کنترل شده است. ما نمي‌توانيم چوب بي‌برنامگي آنها را بخوريم. اين وضعيت واقعا ناراحت کننده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر