۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

باشگاه استقلال: بازيكنان ما در همين هوا تمرين مي‌كنند

باشگاه استقلال با انتقاد از لغو ناگهاني ديدار با شهرداري تبريز اعلام کرد: مگر در اين هواي آلوده بازيکنان ما تمرين نمي‌کنند؟ 
محمد سررشته‌داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در مورد لغو ناگهاني ديدار اين تيم با شهرداري تبريز گفت: مهم‌ترين اشکال لغو ناگهاني ديدار امروز اين است که هتل به بازيکنان ما مي‌گويد امشب بايد اتاق‌ها راتحويل بدهيد زيرا ما تا امشب اتاق‌ها را رزرو کرده بوديم. اکنون نيز مربيان ما نمي‌دانند که بايد براي بازيکنان تمرين سبک و عرق‌گيري در محوطه هتل برگزار کنند يا تمرين معمولي چرا که زمان بازي مشخص نيست.
وي ادامه داد: اشکال ديگر لغو ناگهاني مسابقه آن هم در حالي که يک ساعت و نيم قبل از بازي اين خبر اعلام مي‌شود اين است که ما در همين هواي آلوده تهران تمرين مي‌کنيم. چطور تمرين در طول هفته اشکالي ندارد اما فقط 90 دقيقه مسابقه ايراد دارد؟ اگر قرار است تمرين هم نکنيم آن را به ما اعلام کنند تا اين مسئله را هم بدانيم.
مدير روابط عمومي استقلال تاکيد کرد: اگر قرار است روز شنبه بازي برگزار شود بايد پرسيد، مگر روز شنبه آلودگي هواي تهران از روز جمعه که تمام اداره‌ها تعطيل است بيشتر نيست؟ ضمن اينکه اگر قرار باشد اين ديدار به زمان ديگري موکول شود بازي‌هاي استقلال که بايد در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور داشته باشد بعد از جام ملت‌ها فشرده‌تر مي‌شود. اميدواريم ديگر از اين تصميم‌هاي ناگهاني در فوتبال اتخاذ نشود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر