۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

بهترين پاسخ، بردن تيم پيروزيست

ليگ برتر ايران، در حالي آغاز شد كه هفته اول، تيم تراكتورسازي، ميهمان تيم پيروزي تهران بود.
اين ديدار كه در استاديوم آزادي انجام شد، حواشي زيادي داشت كه باعث ناراحتي هواداران تراكتورسازي شد. هفته ها گذشت و روز موعود نزديك است. بازي برگشت تراكتور، با پيروزي.
قبل از اين ديدار حساس، بر آن شديم كه تا نظر هواداران را،به نكاتي مهم، جلب كنيم.
تيم تراكتورسازي، در نيم فصل اول، به دليل راي كميته انضباطي، از دو بازي با تماشاگر، محروم شد. اين محروميت، باعث از دست رفتن 5 امتياز حساس، مقابل پاس و شهرداري، شد. اگر اين محروميت گريبانگير تيم تراكتورسازي نشده بود، اكنون اين تيم با كسب 30 امتياز، به همراه مس، در رتبه سوم جدول جاي داشت. پس كاري كنيم كه بعد از اين ديدار، محروميتي در انتظارمان نباشد و امتيازهاي حساس را از دست ندهيم.
تجربه هاي قبلي نشان داده، وقتي هواداران تمركز خود را از دست ميدهند و وارد حاشيه ميشوند، تيم نيز، نميتواند نتيجه مطلوبي كسب كند، نمونه بارز اين حرف، بازي فصل گذشته مقابل فجرسپاسي شيراز است كه با حضور بيش از يكصد هزار هوادار تراكتور انجام شد، ولي به دليل حاشيه هاي پيش آمده(در برنامه نود)، تيم موفق به پيروزي، در برابر حريف نه چندان قدر خود نشد. پس به دور از حاشيه، فقط تيم محبوب خود را تشويق كنيم.
آذربايجان، مهد تمدن و انسانهاي با فرهنگ است. فرهنگ غني آذربايجاني، توهين كردن را هميشه نكوهيده است. هواداران تراكتور نيز بايد براي نشان دادن فرهنگ غني آذربايجان، از هرگونه توهين به اعضاي تيم پيروزي بپرهيزند. از ياد نبريم، هواداران تراكتورسازي، پديده و الگوي هواداران كل ايران هستند و به اميد خودا، با كسب امتياز از اين ديدار، اين فرهنگ را در آسيا نيز، به نمايش خواهيم گذاشت.
در هر بازي، تعدادي از عوامل فريب خورده، در جمع تماشاگران بازي حاضر ميشوند، تا با تحريك هواداران، جو ورزشگاه را به سمت و سويي سوق دهند تا، كميته انضباطي وارد عمل شود و محروميتهايي براي تيم، در نظر بگيرد و با اين روش به تراكتور، ضربه بزنند. بايد مراقب باشيم تا آلت دست اين افراد نشويم و به طور غير مستقيم به تيم خود لطمه نزنيم.
آقاي شريفي، رئيس كميته انضباطي، روز پنجشنبه، ميهمان هواداران تراكتورسازي، در ورزشگاه يادگار امام، خواهد بود. بياييد فقط با تشويق تيم محبوبمان، بهانه اي دست كميته انضباطي ندهيم.
از تمام كساني كه با شخص خاصي از تيم پيروزي مشكل يا ناراحتي دارند، خواهش ميكنيم، با آرامش به تشويق تيم تراكتور بپردازند و همه ما بايد بدانيم، در صورت حمايت همه جانبه، موفق خواهيم بود و برد ما بهترين جواب به شخص خاص! در باشگاه پيروزيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر