۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

تيموريان: با تفكرات خاص كمالوند نيمكت‌نشين شدم

فراز كمالوند در ديدار مقابل پرسپوليس با تصميمي عجيب آندرانيك تيموريان را نيمكت‌نشين كرد. همين موضوع باعث شد تا خط هافبك تراكتور در 25 دقيقه اول بازي سر در گم باشد و جريان بازي را به پرسپوليس بدهد. كمالوند در همان نيمه اول به اشتباه خود پي برد و تيموريان را وارد زمين كرد تا خط هافبك تيم تبريزي نظم بگيرد.
تيموريان كه به هيچ عنوان انتظار نداشت در اين مسابقه نيمكت‌نشين شود. در خصوص اين موضوع به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« من آماده بازي بودم ولي وقتي اسامي خوانده شد ديدم كه در تركيب ثابت نيستم و رفتم تا روي نيمكت بنشينم.» تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا از اين اتفاق ناراحت شدي. تأكيد مي‌كند:« فوتباليستي كه از نيمكت‌نشيني ناراحت نشود فوتباليست نيست. من خيلي خوب تمرين كرده بودم ولي دليل نيمكت‌نشيني‌ام را نمي‌دانم و فكر مي‌كنم با تفكر خاص كمالوند نيمكت‌نشين شدم. البته خدا را شكر مي‌كنم كه وقتي به زمين آمدم بهترين بازي‌ام را انجام دادم و به نظر خيلي از كارشناسان جزو بهترين بازيكنان زمين بودم.»
آندو در مورد بازي مي‌گويد:« براي ما سه امتياز مسابقه خيلي مهم بود و خيلي خوشحالم كه تماشاگران تبريزي با رضايت كامل ورزشگاه را ترك كردند. پرسپوليس تيم بزرگ و قابل احترامي است ولي تيم ما به جز 20 دقيقه اول، در بقيه لحظات خوب بازي كرد و توانستيم برنده شويم.»‌
تيموريان در ادامه حرف‌هايش در مورد پيوست افشين قطبي به تيم شيميزو ژاپن هم كه يكي از سوژه‌هاي جالب فوتبال ماست حرف مي‌زند. او مي‌گويد:« من هميشه از مربيانم تعريف مي‌كنم و بايد بگويم قطبي هم جز مربيان بزرگي است كه ديده‌ام. او  در تيم ملي عملكرد موفقي داشته و طبيعتاً نتايج ايران از عملكرد سرمربي اين تيم در آسيا مورد توجه قرار مي‌گيرد. بي‌جهت نيست كه تيم ژاپني با قطبي قرارداد سه ساله امضا كرده و من براي او آرزوي موفقيت دارم.»
آندو در مورد سرمربي بعدي تيم ملي و بحث حضور ديه گو مارادونا در ايران تأكيد مي‌كند:« مارادونا اسطوره فوتبال دنياست ولي فكر نمي‌كنم خبر حضور او در تيم ملي ايران صحت داشته باشد. در ضمن به نظر مي‌رسد او مربيگري در آمريكاي جنوبي و اروپا را به مربيگري در آسيا ترجيح دهد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر