۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

مايلي‌كهن: مشكلات فوتبالمان را به گردن استكبار جهاني مي‌اندازيم

سرمربي تيم سايپا با انتقاد از فدراسيون فوتبال گفت: مشکلات فوتبال خود را به گردن استکبار جهاني مي‌اندازيم.

محمد مايلي‌کهن پس از تساوي يک بر يک برابر صباي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را فوق‌العاده خوب شروع کرديم و به گل هم رسيديم. مي‌توانستيم در نيمه اول سه گل بزنيم که موقعيت‌هاي گلزني را از دست داديم. صبا نيز از تک موقعيت خود استفاده کرد و توانست بازي را مساوي کند.
وي ادامه داد: در نيمه دوم صبا به توپ‌هاي بلند و بازي مستقيم روي آورد. اين توپ‌ها به فرزاد حاتمي ختم مي‌شد که ما اين حربه را خنثي کرديم. استحقاق پيروزي را در اين مسابقه داشتيم و دو توپ هم به تير دروازه زديم. به عبدالله ويسي بابت سرمربيگري تبريک مي‌گويم.
سرمربي سايپا با اشاره به بازيکنان مصدومش گفت: خالقي‌فر مصدوم است و مجيد غلام‌نژاد که به خدمت سربازي رفته بود، به مدت دو سال و نيم در اختيار نداشتيم. او از شرايط ايده‌آلش به دور است اما چون بازيکن بزرگي است از او استفاده کرديم.
مايلي‌کهن با اشاره به جوانگرايي خود در تيم‌هايش عنوان کرد: ترجيح مي‌دهم از بازيکنان جوان استفاده کنم حتي اگر اين جوانگرايي باعث شود نتوانم اين نيمکت را حفظ کنم. دو بازيکن خارجي يکي از برزيل و ديگري از صربستان در تمرينات ما شرکت کردند و براي نيم فصل پيشنهاد 170 هزار دلاري به ما دادند. ديدم آنها بازيکنان مبتدي هستند،‌ گفتم 50 هزار دلار که موافقت کردند. پس مي‌توانيد حدس بزنيد در فوتبال ما چه خبر است. آن دو بازيکن حاضر بودند هر کدام با دستمزد 50 هزار دلاري کار کنند اما به درد من نمي‌خوردند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيد وضعيت کنوني فوتبال ايران را چه طور ارزيابي مي‌کنيد آيا وضعيت سفيد است يا قرمز، گفت: اين سؤال جايش در اين نشست نبود و اکنون عادل فردوسي‌پور از آن سوءاستفاده مي‌کند و مي‌گويد مايلي کهن در مورد همه چيز اظهار نظر مي‌کند. او نمي‌گويد که شما چنين سؤالي را مطرح کرديد زيرا عادل فردوسي‌پور عادل نيست.
مايلي‌کهن افزود: متاسفانه زماني که سرمربي تيم ملي مشغول کار است، به دنبال جايگزين برايش هستيم و تمرکزش را به هم مي‌زنيم و همه مسائل را کنار مي‌گذاريم و از سرمربي مي‌خواهيم تيم را قهرمان کند. با اين کارها شانس تيم خود را پايين مي‌‌آوريم. خودمان تيم خود را با دست خود تضعيف مي‌کنيم و به ميادين بين‌المللي مي‌فرستيم. اکثر تيم‌هاي ملي با مشکلات تحصيلي و سربازي بازيکنان مواجه هستند. وظيفه رئيس فدراسيون حل اين مشکلات است. متاسفانه اين مشکلات را حل نمي‌کنيم و آنها را به گردن استکبار جهاني مي‌اندازيم.
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال تاکيد کرد: اگر در جام ملت‌ها نتيجه بگيريم کاملا اتفاقي است زيرا ما برنامه‌ريزي نداشته‌ايم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر