۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

محمد نصرتي: دايي وقتي مقابل پرتغال ذخيره شد نيامد تا دست روي قرآن بگذارد/ وقتي چيزي از او ياد نگرفتم چرا بايد به سمتش بروم؟

وقتي دايي خودش توقع دارد كه بابت بازي نكردن يا مسائلي شبيه به اين ناراحت نباشيم پس چطور خودش در بازي ايران مقابل پرتغال در جام جهاني 2006 ناراحت بود. او در اين بازي نيمكت‌نشين شد و چون ذخيره بود قبل از شروع مسابقه نيامد تا دستش را روي قرآن بگذارد.

محمد نصرتي در بازي مقابل پرسپوليس يكي از بازيكنان تأثيرگذار تيمش بود. او كه مقابل تيم سابقش بازي مي‌كرد قبل از مسابقه به سمت علي دايي نرفت،‌اين در حالي است كه وقتي نصرتي در تيم ملي با دايي هم بازي بود رابطه‌اي بسيار خوب با يكديگر داشتند. نصرتي در اين سال‌ها خيلي كم پيش آمده بود كه در مورد دلايل اختلافش با دايي حرف بزند. ولي حالا صحبت‌هايي را انجام داده كه خواندن آن در نوع خودش جالب است. مصاحبه اختصاصي نصرتي با سايت گل را مي‌خوانيم.
*نظرت در مورد بازي با پرسپوليس چيست؟بازي خوبي بود. به نظر من تراكتور در 5 دقيقه ابتدايي خوب شروع كرد ولي آنها يك خطا گرفتند و چند دقيقه روي دروازه ما فشار آوردند. اين شرايط پايدار نبود و ما سرانجام توانستيم به گل برسيم. بعد از گل هم طبيعي بود كه به دنبال حفظ نتيجه باشيم ولي با اين حال دو موقعيت خوب ديگر هم داشتيم. با اينكه يك يار تأثيرگذار ما هم اخراج شد يك موقعيت نصف و نيمه هم به حريف نداديم و اگر 10 نفره نمي‌شديم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.
*به نظر مي‌رسد پرسپوليس ضعيف بود؟خير، اتفاقا اينطور نبود. آنها در سه بازي شكست خورده بودند و از جان مايه گذاشتند. بازيكنان پرسپوليس هم به دليل جويي كه در مورد علي دايي در استاديوم وجود داشت، قصد داشتند هر طور كه شده اين بازي را ببرند.
*نظرت در مورد شعارهايي كه عليه دايي دادند چيست؟نظر خاصي ندارم، البته اين شعارها چيز خاصي نبود.
*به نظرت ضعف پرسپوليس در چيست؟من نمي‌دانم ازخودشان بپرسيد.
*امسال سهميه آسيا مي‌گيريد؟توكل‌مان به خداست و اميدوارم بگيريم.
*چرا قبل از بازي به سمت دايي نرفتي؟دليلي نداشت اين كار را انجام دهم.
*چرا؟وقتي چيزي از او ياد نگرفتم چرا بايد به سمتش بروم.
*منظورت زماني است كه او سرمربي تيم ملي بود و تو در تفكراتش جايي نداشتي؟من آن زمان صددرصد آماده بودم ولي دعوت نمي‌شدم و چندبار هم كه دعوت شدم بازي نكردم.
*مثل اينكه در جايي گفته بودي دايي به دليل اينكه به سايپا نرفتي از تو ناراحت شده بود؟زماني كه او سرمربي سايپا بود من را مي‌خواست. آن زمان من با تيم ملي به جام ملت‌ها رفتم و بعداً با دايي تماس گرفتم كه در اتريش بود و جوابم را نداد. من نتوانستم با او حرف بزنم و بعداً حبيب كاشاني و حميد استيلي خواهان حضور من در پرسپوليس شدند كه من هم نمي‌توانستم صبر كنم به همين دليل به پرسپوليس رفتم.
*پس دايي از اين موضوع ناراحت شد؟من بعدها صدايش را شنيدم كه از اين موضوع ناراحت بود و شنيدم كه درمورد من و نرفتم به سايپا چه چيزهايي گفت.
*ولي او در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني تو را دعوت كرد كه البته نيمكت‌نشين بودي؟بله. من تازه به باشگاه النصر رفته بودم و چند روز بيشتر از حضورم در تمرينات اين تيم نگذشته بود كه براي بازي رفت مقابل عربستان به اردو رفتيم. او مرا دو هفته زودتر به اردو دعوت كرد ولي در اين مسابقه حتي در فهرست 18 نفره هم قرار نگرفتم. يادم مي‌آيد در آن مسابقه حسين كعبي غايب بود و خيلي‌ها به من گفتند كه اگر در تركيب ثابت هم بازي نكنم صددرصد روي نيمكت خواهم بود.
*از اين اتفاق خيلي ناراحت شدي؟ناراحت شدم ولي ناراحتي‌ام را بروز ندادم و تا حالا هم اينقدر واضح در مورد آن اتفاقات حرف نزده بودم. من حتي براي بازي با امارات كه در استاديوم النصر برگزار شد دعوت نشدم در حالي كه يكي از مدافعان محروم بود و فكر مي‌كنم يك نفر ديگر هم مصدوم بود. آن زمان حتي آقاي افاضلي و غلامپور با من حرف زدند و از ناراحتي دايي صحبت كردند. من هم به خاطر منافع ملي و زماني كه دايي از مكه برگشته بود به او زنگ زدم و گفتم كه از من ناراحت نباشد ولي بعدها هم اتفاق جديدي نيفتاد و فكر مي‌كنم او كينه به دل داشت. وقتي دايي خودش توقع دارد كه بابت بازي نكردن يا مسائلي شبيه به اين ناراحت نباشيم پس چطور خودش در بازي ايران مقابل پرتغال در جام جهاني 2006 ناراحت بود. او در اين بازي نيمكت‌نشين شد و چون ذخيره بود قبل از شروع مسابقه نيامد تا دستش را روي قرآن بگذارد. همه بازيكنان قبل از انجام هر بازي اين كار را انجام مي‌دهند ولي او حاضر نشد دست روي قرآن بگذارد.
*الان ديگر با هم رابطه نداريد، درست است؟بله. من در اول فصل هم در فهرست پرسپوليس بودم ولي در نهايت به اين تيم نيامدم. من زيرنظر مربياني مثل دنيزلي، قلعه‌نويي، برانكو، بوناچيچ و خيلي‌هاي ديگر كار كردم ولي مشكل فني نداشتم. من فكر مي‌كنم اتفاقاتي كه برايم افتاد به مسائل فني مربوط نمي‌شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر