۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

درخشان: قول مي دهم مقابل استقلال نتيجه بگيريم.

سرمربي شهرداري تبريز گفت: سعي مي‌کنيم ترمز نتيجه‌گيري استقلال را بکشيم و مقابل اين تيم نتيجه بگيريم.

 حميد درخشان درباره شرايط شهرداري تبريز قبل از رويارويي با استقلال اظهار داشت: در بازي قبلي به دليل کم تجربگي و غافلگيري چهار بار دروازه مان باز شد اما اين بدان معني نبود که تيم دست و پا بسته اي بوديم. تا دقيقه 82 يک گل زده بوديم و دو گل خورده بوديم. در حال حمله بوديم که داور اعلام پنالتي کرد و گل سوم را خورديم.
وي ادامه داد: وقتي يک بار تجربه چنين شرايطي را کسب کرديم ديگر اجازه نمي دهيم اتفاق مشابه برايمان رخ دهد. البته شهرداري تبريز تجربه کمتري نسبت به ساير تيم ها دارد. ذهنيت ها هنوز در ليگ دسته اول است اما تلاش مي کنيم که ذهنيت ها را تغيير دهيم. بازيکنان خارجي با کيفيتي هم در اختيار گرفتيم تا به تيم کمک کنند.
درخشان در پاسخ به اين سؤال که چه مسئله اي موجب نگراني وي است، گفت: بزرگترين مشکل در خط دفاع است که هنوز ثبات لازم را پيدا نکرده است. البته در چند بازي اخير وضعيت بهتري از خود نشان دادند اما ايراداتي هم هست که بايد برطرف شود.
سرمربي تيم شهرداري تبريز با رد اين موضوع که درون دروازه ايراد دارند، عنوان کرد: ما گلرهاي خوبي داريم. خط دفاعي نبايد فرصت به حريفان بدهد. ما ابتدا بايد مشکلات خط دفاعي را برطرف کنيم.
وي در ارتباط با رودررويي با استقلال در روز جمعه و روند نتيجه گيري اين تيم گفت: سعي مي کنيم ترمز نتيجه گيري اين تيم را بکشيم. البته شماري از بازيکنان ما براي مرتبه اول است که در ورزشگاه آزادي بازي خواهند کرد اما قول مي دهم مقابل استقلال نتيجه بگيريم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر