۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

اگر در جایی به شما توهینی شد گذشت کنید

شریفی:هواداران تبریزی نگران محرومیت تیم خود نباشند

دکتر شریفی دئیس کمیته انضباطی دیشب در اخرین بخش خبری شبکه استانی تبریز در تماسی تلفنی به سوالا ت مختلف در رابطه با پرونده دیدار شهرداری وپرسپولیس پاسخ داد.
به گزارش گل ، وی در مورد اینکه حکمی علیه شهرداری صادر شده یا نه ،گفت:بر خلاف انچه که مطرح می شود هیچ حکمی صادر نشده ولی با توجه به جلسه ای که در همین ارتباط وجود داشت، عده ای از دوستان معتقد به صدور رای محرومیت بودند که با در نظر گرفتن اینکه فوتبالدوستان تبریزی با حضور پر شور خود به ورزشگاه های ما شور نشاط خاصی را دادند با لحاظ کردن این مو ضوع من در همین جا به هواداران نبریزی قول می دهم که نگران محرمیت تیم شهر خود نبا شند .
 وی ادامه داد: رای صادره که طی روز های اینده ابلاغ خواهد شد، نها یتا شامل جرایم نقدی خواهد شد که در این ارتباط لازم است یک بار دیگر تاکید کنم که در صدور رای دوستان حتما در نظر داشته باشند که نامه نگاری و تماس تلفنی ویا دیگر موارد تاثیری دررای کمیته انضباطی ندارد.
 او ادامه داد: به نظر من مدیر عامل محترم پرسپولیس می توانست ضمن جلوگیری از مطالبی که در سایت این باشکاه مطرح شده بود جهت حفظ ارامش هواداران دو تیم نقش مهمی راایفا کند وقدم بزرگی را در جهت به حداقل رساندن تنش ها بردارد. از طرفی مطرح کردن اقدامات عکس العملی و ارتباط دادن قانون سوم نیوتون در این موارد معنایی ندارد چرا که ناقض اخلاق و معرفت است ومن به مدیر عامل شهرداری هم گفتم شما هر چقدر توان دارید که تماشاگر به ورزشگاه بیاورید، بلیت فروشی کنید مثلا اگر کنترل 5 هزار نفررا می توانید تضمین کنید بیشتر از این را در ورشگاه در قسمت هوا داران خود جای ندهید . البته می دانم کنترل و ایجاد شرایط بهتر بازی مطمئنا تنها به عهده باشگاه نیست و برادرانمان در نیروی انتظامی و همه عوامل برگزاری دست در دست هم مسئو لیت را عهده دار هستند .
 شریفی در مورد توهینهای قومیتی نیز تاکید کرد که در هر شهر ی این اتفاق بیافتد شدیدا برخورد خواهد شد ورفتارهای گذشته هواداران چند تیم مثل مس کرمان که توهینهای قومیتی در فصل گذشته داشته اند در پرونده انضباطی انها ثبت است ودر صورت تکرار به محرومیت هم منجر خواهد شد.
 وی در پایان اظهارات خود با این جمله که من ارادت خاصی به هواداران تبریزی دارم، حرفهایش را اینطور تمام کرد :همه این موضوع را میدانند ودر فصل گذشته هم برخلاف بعضی شیطنت ها که می توانست محرومیت های را در پی داشته باشد ودر این رابطه فراز کمالوند هم در جریان بود ما بدلیل قدر دانی از حضور مثبت این عزیزان با دیده اغماض محرومیتی را اعمال نکردیم .با توجه به شناختی که ازتماشاگران تبریزی که سر امد تماشاگران ما هستند دارم امیدوارم اگر در جایی هم به شما توهینی هم شد به بزرگواری انرا گذشت کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر