۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

كوتاه از تبريز؛ بازگشت بدون وقفه و خوش‌قولي جاسم كرار

بازگشت بدون وقفه و خوش‌قولي جاسم كراربعد از آخرين بازي تراكتورسازي مقابل مس كرمان جاسم كرار براي ملحق شدن به تيم ملي عراق و شركت در بازي‌هاي غرب آسيا،‌ ايران را ترك و روز جمعه طبق همان وعده‌اي كه داده بود خود را به كادرفني تراكتورسازي معرفي كرد. در اين رابطه قابل توضيح است كه كرار تنها بازيكن عراقي شاغل در ليگ برتر ايران است كه با وجود استفاده از مرخصي‌هاي متعدد در بازگشت هيچگونه بدقولي‌اي تا بدين جا انجام نداده است. كرار با توجه به به مصدوميتي كه از ناحيه كشاله ران داشته و در بازي با مس كرمان تشديد شد با در نظر گرفتن اين مصدوميت هر چند خود را به سرمربي تيم ملي عراق معرفي كرد ولي با در نظر گرفتن نظريه پزشك تيم در رابطه با عدم حضور در ميدان بدون شركت در بازي‌هاي تيم ملي عراق به كشور بازگشت.
مصدوميت در بازي نيمه تمامبازي  نيمه تمام ملوان در شهرستان نير براي تراكتورسازي به بهاي سنگيني تمام شده چرا كه علاوه بر مهدي كياني كه به دليل ضرب خوردگي از ناحيه سر كه با 8 بخيه روبه‌رو شد، مرتضي اسدي يكي ديگر از مهره‌هاي سرشناس اين تيم نيز در اين ديدار تداركاتي آسيب ديده كه هر دو بازيكن فعلا دوران استراحت را مي‌گذرانند. ولي با توجه به اظهارات كادرفني تراكتورسازي بازگشت كرار همراه با رفع مصدوميت وي بوده كه در تمرينات ديروز اين تيم به طور جدي حضور داشت.
بازي تداركاتي ديگر و مجدديك‌بار ديگر تراكتورسازي و ماشين‌سازي براي يك‌ بازي تداركاتي ديگر ظرف يكي، دو روز آينده در مقابل هم قرار مي‌گيرند. اين بازي طبق بازي‌هاي قبلي تراكتور در زمين چمن فجر تبريز برگزار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر