۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

حمله آندرانیک تیموریان به مدیرعامل سپاهان: مدیریت فقط ایزو گرفتن نیست/ ساکت درباره بازیکنان میلیاردی اش حرف بزند

فوتبال حرفه‌ اي مديريت حرفه‌ اي مي‌خواهد. ساکت حق نداشته در مورد من صحبت کند. مديريت حرفه‌ اي به ايزو گرفتن و قهرماني نيست. مديريت حرفه‌ اي اين است که شما در مورد تيم خودت صحبت کني.

Andranik Teymourian - Iran

 
 آندرانيک تيموريان هافبک ملی پوش تیم تراکتورسازی در واکنش به صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: فوتبال حرفه‌ اي مديريت حرفه‌ اي مي‌خواهد. ساکت حق نداشته در مورد من صحبت کند. مديريت حرفه‌ اي به ايزو گرفتن و قهرماني نيست. مديريت حرفه‌ اي اين است که شما در مورد تيم خودت صحبت کني. من هرگز راجع به باشگاه سپاهان صحبت نمي‌کنم.

وي افزود: در مذاکراتي که با سپاهاني‌ها داشتيم با آنها به توفق نرسيديم و برايشان آرزوي موفقيت کردم و هيچ جا عليه شان حرفي نزدم ولي اين صحبت‌ها من را وادار مي‌کند که حرف هايي را مطرح کنم. بهتر است ساکت راجع به بازيکنان ميلياردي تيمش صحبت کند. بازيکناني که در فصل نقل و انتقالات هميشه جار و جنجال داشته اند.
تيموريان ادامه داد: من 4 سال تجربه حضور در فوتبال اروپا داشته ام و چنين مشکلي نداشته‌ام. در فوتبال حرفه‌ ای مدير به خودش اجازه نمي‌دهد درباره بازيکنان حريف صحبت کند، من هم تا به حال درباره مدير باشگاهي صحبت نکرده‌ام اما چون ساکت حرف‌هايي را درباره من زده بود اين حرف‌ها را جواب دادم و از اين به بعد درباره اين مساله صحبت نمي‌کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر