۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

تراکتور , نفت را آتش بزن

آخرین باری که این هواداران در دره گرگها تیم خود را به نظاره نشسته اند به بازی با ذوب آهن در تاریخ 19/6/89 برمی گردد که یک ماه از آن روز گذشته است و عطش تشویق های بی امان و حضور آندو تیموریان در تیم بار دیگر سیل خروشان عاشقان به آذربایجان را به این مکان مقدس جاری خواهد ساخت , مکانی که می تواند پیام آور دوستی ها و نمایشگر جوانمردی ها در زمین و روی سکوهایش باشد هرچند در حقش ناجوانمردی ها روا شده باشد!


منبع: اختصاصی Traxtorchi.ir

بالاخره 22 روز وقفه در مسابقات لیگ برتر روز یکشنبه این هفته به پایان می رسد و تیم تراکتور در این روز به مصاف نفت تهران خواهد رفت. نفت از 9 بازی گذشته خود 2 برد , 6 تساوی و یک باخت کسب کرده و با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته است. این تیم تا کنون در بازیهای خارج از خانه شکستی متحمل نشده است و در چهار بازی خارج از خانه در هر بازی یک گل دریافت نموده که نشان از این دارد که در خارج از خانه با احتیاط کامل بازی می کند.

تیمی بدون حاشیه با کادر فنی مجرب که جزء چهار تیمی هستند که کمترین شکست را تاکنون متحمل شده اند.

در مقابل تیم تراکتور از 9 بازی قبل 3 برد, 3 تساوی و 3 باخت در کارنامه خود دارد که 2 باخت و 2 برد آن در ورزشگاه خانگی خود بوده و با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده نهم جدول قرار دارد.

سابقه نشان داده است که تراکتور در اغلب موارد پس از وقفه طولانی مدت در رقابتها دچار افت محسوسی می شود
و دوری بازیکنان کلیدی تیم از تمرینات به دلیل حضور در تیمهای ملی مختلف این نگرانی را افزون تر می کند که تیم از آمادگی لازم برخوردار نباشد. در این مدت نصرتی و آندو تیموریان در تیم ملی بزرگسالان و ابراهیم زاده در تیم ملی امید و جاسم کرار در تیم ملی عراق حضور داشتند. و به این اضافه کنید مصدومیت مدافع کلیدی تیم یعنی مرتضی اسدی و هافبک دفاعی تیم، مهدی کیانی  که در بازی دوستانه با ملوان  دچار آسیب دیدگی شدند.

ولی نکات مثبتی هم هواداران را به پیروزی در این بازی امیدوارتر می کند ;

تراکتور در این مدت بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کرده تا آمادگی بازیکنان را حفظ کند , هرچند این بازیها جای رقابت در لیگ را پر نمی کند ولی یک نکته مثبت در این تعطیلات بود.

پیوستن آندو تیموریان به تیم که بی تردید یکی از بازیکنان طراز اول فوتبال ما محسوب می شود امتیاز مثبت دیگری برای تراکتور محسوب می شود و همچنین بازیهای درخشان آندو با تیم ملی در این مدت نشان از آمادگی بدنی و روانی بالای وی دارد که هواداران را به بازیهای پیش رو امیدوارتر می کند.

حضور با شکوه هواداران متعصب و بی شمار تراکتور وقتی که در ورزشگاه یادگار بازی می کند موتور محرکه تیم محسوب می شود که هر تیمی آرزوی داشتن چنین نیروی عظیمی در کنار خود را دارد. آخرین باری که این هواداران در دره گرگها تیم خود را به نظاره نشسته اند به بازی با ذوب آهن در تاریخ 19/6/89 برمی گردد که یک ماه از آن روز گذشته است و عطش تشویق های بی امان و حضور آندو تیموریان در تیم بار دیگر سیل خروشان عاشقان به آذربایجان را به این مکان مقدس جاری خواهد ساخت , مکانی که می تواند پیام آور دوستی ها و نمایشگر جوانمردی ها در زمین و روی سکوهایش باشد هرچند در حقش ناجوانمردی ها روا شده باشد!

در این روز هواداران از تیم محبوب خود فقط برد می خواهند و می خواهند که با به آتش کشیدن نفت مسیر پیش رو را روشنتر نمایند و پله های صعود را محکمتر بپیمایند...

پس تراکتور , نفت را آتش بزن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر