۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

كمالوند: فدراسيون بايد پاي پيرواني بايستد

سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز گفت: فدراسيون فوتبال بايد پاي پيرواني و انتخابي که کرده بايستد.

  فراز کمالوند درباره شرايط تراکتورسازي براي بازي فردا مقابل ساپيا اظهار داشت: شرايط تيم خوب است و تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم. با توجه به اينکه در جام حذفي هم حضور داشته ايم بچه ها در جريان مسابقه قرار دارند.
وي افزود: تنها بازيکني که نمي توانم از او استفاده کنم مسعود ابراهيم زاده است که به دليل بازگشت از گوانگجو و قرار نداشتن در شرايط خوب جسماني از او مقابل سايپا استفاده نمي کنم.
سرمربي تيم تراکتورسازي در ارتباط با شرايط تيم اميد و ناکامي اين تيم در بازي هاي هاي آسيايي عنوان کرد: براي من اين جالب است که تا ديروز غلامحسين پيرواني بهترين مربي بود و اکنون که اين تيم نتيجه نگرفته او ضعيف شده است. چرا از تيمي که بازي تدارکاتي خوبي نداشته و بازيکنانش را در همه اردوها در اختيار نداشته توقع داشتيم که نتيجه بگيرد؟
کمالوند تصريح کرد: اکنون زمان برکناري مربي نيست. فدراسيون فوتبال بايد پاي پيرواني بايستد. وقتي تيم هاي نوجوانان و جوانان حتي از مرحله گروهي هم باالا نيامدند اما مربيان دو تيم باقي ماندند پيرواني که تيم را بين چهار تيم آورد بايد حفظ شود.
سرمربي تيم تراکتورسازي در پايان گفت: به نظر من اين تيم اميد بايد حفظ شود اما اشکالات بايد برطرف شود. بردن سه بازيکن بزرگسال به گوانگجو کار اشتباهي بود و مربيان بايد از بازيکنان جوان تر استفاده مي کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر