۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

بادامكي: آقا كريم گفت برنمي‌گردد/ بعيد مي‌دانم نظر او عوض شود

حسين بادامكي بازيكن مشهدي پرسپوليس جزو بازيكناني است كه در اين تيم رابطه نسبتا نزديك با كريم باقري دارد. بادامكي دو روزه پيش به صورت تلفني با كاپيتان اول تيمش صحبت كرده و گويا باقري گفته كه تصميم خود را براي عدم بازگشت به پرسپوليس تغيير نخواهد داد.
بادامكي در اين خصوص به سايت گل مي‌گويد:«من با آقا كريم صحبت كردم و با توجه به حرف‌هاي او بعيد مي‌دانم كه به تمرينات برگردد. او گفت كه ديگر نمي‌خواهد برگردد و من فكر مي‌كنم كه باقري تصميم را عوض نخواهد كرد. به هر حال بازيكنان پرسپوليس از اين موضوع ناراحت هستند و من اميدوارم باقري را هر چه زودتر در تمرينات ببينم.»
بادامكي در پاسخ به اين سوال كه به نظر تو در اختلاف دايي و باقري چه كسي مقصر است تأكيد مي‌كند:« من نمي‌توانم در اين زمينه نظر بدهم چون فقط يك بازيكن هستم. من فقط اميدوارم مشكلات حل شود و آقا كريم دوباره در تمرينات پرسپوليس حاضر شود.»
بادامكي كه به دليل محروميت بازي با سپاهان را از دست داده است در اين مورد مي‌گويد:« ناراحتم كه در اين بازي نمي‌توانم به ميدان بروم ولي خوشبختانه پرسپوليس شرايط بسيار خوبي دارد و همه آماده شكست دادن سپاهان هستند. به نظر من اين يكي از حساس‌ترين ديدار ليگ برتر است و هيچ كدام از دو تيم به هيچ عنوان دوست ندارند شكست بخورند. ما در اين بازي ميزبان هستيم و اميدوارم با حمايت هواداران سپاهان شكست بدهيم. به نظر من آنها تيم دفاعي نيستند و اين موضوع به نفع ماست.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر