۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

لشگركشي ژنرال به تبريز/ تراكتورسازي مقصد بعدي امير قلعه‌نويي

بعد از ملاقات علي فتح‌الله‌زاده با امير قلعه‌نويي اخبار متفاوتي در خصوص بازگشت ژنرال به استقلال به وجود آمد كه البته با تكذيب طرفين همراه شد. حتي پرويز مظلومي هم درمصاحبه‌اي اعلام كرد كه بعضي‌ها به دنبال صندلي او در استقلال هستند ولي قلعه‌نويي روز گذشته در مصاحبه اعلام كرد كه قصد بازگشت به استقلال را ندارد و حتي  اگر سال آينده از سپاهان برود به استقلال برنمي‌گردد.
يك نكته مهم در مصاحبه قلعه‌نويي وجود داشت و آن هم اين جمله ژنرال بود:« اگر بخواهم از سپاهان بروم به يك تيم شهرستاني ديگر مي‌روم كه بعدا اسمش را مي‌گويم.» حالا خيلي‌ها در انتظار تيم بعدي قلعه‌نويي هستند ولي بد نيست بدانيد كه منظور قلعه‌نويي تيمي نيست جز تراكتورسازي تبريز.
عده‌اي از مسئولان رده بالا كه در تصميمات كلان و مديريتي باشگاه تراكتورسازي نقش دارند از مدت‌ها پيش به قلعه‌نويي پيشنهاد داده‌اند تا به تراكتور برود. حتي قرار است اين تيم براي سال آينده هزينه جالب توجهي را براي جذب بازيكنان سرشناس فوتبال ايران انجام دهد. از طرفي قلعه‌نويي هم براي حضور در تراكتور چراغ سبز نشان داده و اگر به اين تيم برود قابل پيش‌بيني است كه تعدادي از بازيكنان مورد علاقه‌اش را به تبريز ببرد.
البته او فعلا در سپاهان راحت است ولي اگر از اين سپاهان جدا شد به احتمال فراوان تراكتور را انتخاب خواهد كرد. در ضمن امير جزو آن دسته ازمربياني است علاقه به تيم‌هاي پرتماشاگر دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر