۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

فرهاد كاظمي: به فدراسيون فوتبال رفتم و سوتفاهمات حل شد

فرهاد كاظمي كه مدتي است براي مربيگري در ليگ برتر مشكل دارد طي دو روزه گذشته به فدراسيون فوتبال رفت تا پيگير حل مشكلات باشد. به نظر مي‌رسد كه مشكل او حل شده و قرار است مسئولان فدراسيون به زودي مجوز مربيگري كاظمي را صادر كنند.
كاظمي در اين خصوص به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« حدود يك ماه پيش جلسه‌اي با نماينده ستاد تخلفات، نماينده حراست و دكتر شريفي داشتم و پس از بحث‌هايي كه صورت گرفت قرار شد وضعيت من مورد بررسي قرار بگيرد. در اين  جلسه خواهان روشن شدن مطالب دروغي بودم كه عليه من در فدراسيون زده شده بود و آنهايي كه چنين شرايطي را براي من به وجود آوردند به خدا واگذار مي‌كنم.»
او ادامه مي‌دهد:« بعد از گذشت يك ماه در دو روزه گذشته به فدارسيون رفتم و جلسه‌اي با آقايان كفاشيان، تاج و عزيزمحمدي و نماينده حراست داشتم در اين جلسه بحث‌هايي صورت گرفت و من توضيحاتي را ارائه دادم. در ضمن مي‌خواستم قضيه ف.‌ك ها و اين شبهات روشن شود. موضوع ديگري كه مطرح شد بحث شكايت من به دادگاه بود و من نمي‌دانستم كه با توجه به قوانين فيفا نبايد اين كار را انجام مي‌دادم به همين دليل شكايتم را پس گرفتم تا همه چيز در فدراسيون حل شود.»
كاظمي در پاسخ به ا ين سوال كه آيا مشكل‌تان با عزيزمحمدي حل شد تأكيد مي‌كند:« من هيچ مشكلي نداشتم. فقط مشكل من اين بود كه هيچ كس جوابم را نمي‌داد و به همين دليل مجبور شدم به دادگاه شكايت كنم. همانطور كه گفتم مي‌خواستم به طور واضح مشكلم را اعلام كنند و بگويند اين بحث ف.ك ها چيست در ضمن رئيس سازمان ليگ به من گفت كه ما هيچ وقت اسمي از شما نياورديم. با اين حال من به فدارسيون رفتم و سوتفاهمات حل شد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر