۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

ابراز خشم بارسلونا از عدم قدرت تصميم گيري فدراسيون فوتبال اسپانيا

باشگاه بارسلونا فدراسيون فوتبال اسپانيا را به دليل مجبور ساختن بارسا به سفر به شهر پامپلونا براي ديدار با اوساسونا پس از لغو اوليه اين ديدار به دليل اعتصاب ماموران کنترل پرواز مورد حمله قرار داد .

مدافع قهرماني فوتبال اسپانيا پس از يک سفر داغ پنج ساعته که با قطار سريع السير از شمال به شهر ساراگوسا شروع شد و سپس با يک اتوبوس از اين شهر به پامپلونا ختم شد ساعت هشت شب خود را براي ديدار با اوساسونا رساند و زمان اين ديدار به دليل ورود ديرهنگام بارسا پنج دقيقه عقب افتاد.
بارسلونا در بيانيه اي گفت :'' بارسلونا از ترديد و دو دلي فدراسيون فوتبال که موجب شد تا اين باشگاه در يک وضعيت واقعا نامساعد ورزشي قرار گيرد ابراز خشم کرده است . ليکن ، اين باشگاه تصميم فدراسيون را پديرفت و ترتيباب يک سفر اضطراري را مهيا ساخت . ''
در اين بيانيه اضافه شده است :'' در حاليکه بارسلونا حوالي ظهر شنبه با فدراسيون تماش داشت و اطلاع يافته بود که اين ديدار تا ساعت 17 يکشنبه به تعويق افتاده است در کمال تعجب فدراسيون بعداز ظهر دوباره تماس گرفت و اعلام کرد که اين ديدار شنبه برگزار خواهد شد و تيم غايب سه امتياز بازي را از دست خواهد داد. ''
اين گزارش به نقل از خبرگزاري فرانسه حاکيست : پپ گوآرديولا سرمربي بارسلونا در ديدار با بارسلونا همان ترکيبي را که در ديدار ال کلاسيکو دوشنبه شب گذشته پنج بر صفر رئال مادريد را در ورزشگاه نيو کمپ درهم کوبيد و با دو امتياز بيشتر نسبت به اين رقيب خود در صدر جدول قرار گرفت ، به زمين فرستاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر