۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس صادر شد!

سرمربی سابق تیم هندبال پرسپولیس از گرفتن حكم توقیف اموال این باشگاه به دلیل بدهی‌های قبلی خبر داد.

علیرضا حبیبی اظهار كرد: پس از آن كه مسوولان سابق باشگاه پرسپولیس بدهی به بازیكنان و مربیان تیم هندبال این باشگاه در سال 83 را پرداخت نكردند، از طریق مراجع قانونی اقدام كردیم كه حكم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را گرفتیم. باشگاه پرسپولیس حدود 80 میلیون به ما بدهكار است.

وی در توضیح دلایل شكایت از باشگاه پرسپولیس افزود: سال 83 با نام پرسپولیس در لیگ برتر هندبال شركت كرده، نایب قهرمان شدیم و سهمیه حضور در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا را گرفتیم. مسوولان باشگاه فصل بعد از آن تیم را منحل كردند در حالی كه به ما بدهكار بودند. پس از آن به كمیته انضباطی فدراسیون هندبال شكایت كرده و شكایت خود را دنبال كردیم.

سرمربی سابق تیم هندبال پرسپولیس با اشاره به این كه برای گرفتن حق‌مان شش سال منتظر ماندیم، گفت: در جلسه‌ اول كمیته انضباطی نمایندگان باشگاه پرسپولیس حضور نداشتند اما برای جلسه دوم فدراسیون هندبال به آنها نامه زد و گفت كه اگر در كمیته انضباطی شركت نكنید به صورت غیابی رای صادر می‌شود. پس از این اقدامات آنها در جلسه شركت كردند.

وی ادامه داد: وكیل باشگاه پرسپولیس پس از رای كمیته انضباطی 40 روز فرصت گرفت تا 80 میلیون بدهی هندبالیست‌ها را بپردازد اما پس از 2 ماه خبری از پرداخت بدهی نشد، سپس از طریق مراجع قانونی اقدام كردیم و حكم توقیف اموال گرفتیم.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت خطیب در این باشگاه، تیمهای ورزشی متعددی را تشکیل داد که هنوز بسیاری از آنها از پرسپولیس طلبکار می باشند. چند سال پیش هم کشتی گیران سابق باشگاه حکم توقیف اموال را گرفته بودند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر