۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

مدیرعامل تراکتورسازی: در شان کریم باقری نیست که روی نیمکت تراکتور بنشیند

با نیروی انتظامی صحبت کرده ایم تا مشکلی برای ایاب و ذهاب هواداران به وجود نیاید، ضمن اینکه سازمان لیگ نامه داده که اگر شورای تامین استان منعی نداشته باشد، آماده برگزاری بازی در روز تعطیل است

... جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود خطاب به روزنامه نگاران جملات مهمی را به زبان آورد که مرور آنها خالی از لطف نیست:
عمادرضا یک میلیون دلار
 اولین سئوال نکته ای بود که یکی از روزنامه نگاران از جعفری پرسید و از وی سئوال کرد آنها چگونه دنبال عمادرضا بوده اند در حالی که در صورت حضور عمادرضا در تراکتور با توجه به اینکه سهمیه آسیایی محسوب می شد، باید جاسم کرار از فهرست خط می خورد. جعفری در این باره پاسخ داد: ماجرای عمادرضا را خود کرار پیگیری می کرد، او دوست داشت که یک بازیکن هموطن در تیمی که بازی می کند، حضور داشته باشد و ما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که این ماجرا امکان پذیر نیست. به خصوص که باشگاه الزمالک برای عمادرضا قیمت سنگینی درنظر گرفته بود و حضور او در تراکتور حدود یک میلیارد تومان هزینه داشت و ما از خیرش گذشتیم.
 کریم باقری نباید نیمکت نشین شود
 یکی دیگر از سئوالات درباره حضور کریم باقری در تراکتورسازی بود که جعفری در پاسخ گفت: تراکتورسازی متعلق به همه بچه های تبریز است، اما در مورد آقاکریم، باید شأن او درنظر گرفته شود. جعفری عقیده داشت با توجه به حضور تیموریان، کیانی و کرار، شرایط خط هافبک تراکتور مناسب است و کریم باقری در صورت حضور در این تیم باید روی نیمکت بنشیند که این هرگز در شأن او نیست. در واقع حرف های مدیرعامل تراکتور به این معنا بود که او به باشگاه شهر مادری اش نخواهد آمد.
دو عضو دولتی برای هیات مدیره
به گفته مدیرعامل تراکتور، دو چهره شناخته شده کابینه به هیات مدیره تراکتورسازی اضافه خواهند شد. جعفری گفت: هیات مدیره ما چهار نفره بود، اما آقای صدوقی دبیر هیات دولت و آقای سروش پور معاون آقای احمدی نژاد به جمع ما اضافه می شوند تا از این به بعد با قدرت بیشتری در بحث مدیریت پیش برویم.
 نامه به ضرغامی
 تراکتورسازی تبریز به دنبال حق پخش تلویزیونی هم هست. به گفته جعفری آنها نامه ای به ضرغامی نوشته اند و از رئیس صدا و سیما تقاضای همکاری بیشتری کرده اند. جعفری گفت: حق پخش تلویزیونی در ایران رقم نازلی است و حتی پرسپولیس و استقلال هم پول زیادی نمی گیرند و رقمی که آنها دریافت کرده اند در حد تراکتور است و فاصله چندانی با ما ندارد.
بازی های تراکتور به جمعه موکول می شود
 یکی از سئوالات مهم درباره کاهش حضور تماشاگران در این فصل بود که خبرنگاران عقیده داشتند علت این مسئله برگزاری بازی ها در روزهای غیرتعطیل است. جعفری در این باره گفت: با نیروی انتظامی صحبت کرده ایم تا مشکلی برای ایاب و ذهاب هواداران به وجود نیاید، ضمن اینکه سازمان لیگ نامه داده که اگر شورای تامین استان منعی نداشته باشد، آماده برگزاری بازی در روز تعطیل است. جعفری ادامه داد ما با شورای تامین مذاکره کرده ایم و آنها مشکلی از این بابت ندارند و امیدواریم به زودی بازی های تراکتور را در روزهای تعطیل برگزار کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر