۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

کوتاه از پاس همدان-موج استعفا در انتظار انتصاب مدیر جدید

اطرافیان استاندار همدان از انتخاب عباس صوفی به عنوان قائم مقام باشگاه پاس همدان خبر دادند.
 با توجه به شرایط موجود که ملاحی و پیمبری تیم را تنها گذاشته و پاس در آستانه دیدار با مس کرمان قرار دارد، نمی‌شد نماینده همدان را بی سرپرست و مسئول رها کرد. از سویی دیگر هنوز هیچ استعفا نامه رسمی از سوی ملاحی و همکارانش به دست هیئت مدیره نرسیده است.
  هرچند استعفا و ترک کار ملاحی در رسانه ملی منتشر شد و روزنامه های ورزشی سراسری و خبرگزاری ها روزهای گذشته به صورت گسترده به این موضوع پرداختند،‌ اما ملاحی هیچ واکنشی به این موضوع نداشت و در مقابل تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده تا مهر تائیدی بر خبر استعفا زده باشد.

 پیمبری:از فوتبال فرار کردم 
 سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: شرایط در همدان به شکلی رقم خورد که قید کار در فوتبال را بزنم. مجتبی پیمبری افزود: بعضی ها در کنار تیم پاس همدان به دنبال حاشیه سازی و شکست تیم بودند و به اهداف خود نیز رسیدند؛این کارها باعث شد که قید فوتبال را بزنم و از آن فرار کنم. وی ادامه داد: مطمئن باشید به هیچ عنوان حاضر نمی شوم در این تیم کار کنم و دوباره فعالیتم را در آنجا از سر بگیرم.
 وی تصریح کرد: تلاش زیادی برای موفقیت این تیم به کار گرفتیم و در ابتدای فصل نیز موفق بودیم ،اما کارشکنی ها اجازه نداد به این روند ادامه دهیم. پیمبری خاطرنشان کرد: مقابل استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و تا سوت پایان بازی ،بازیکنان برای جبران گل سوم تلاش کردند.

پزشک پاس هم استعفا داد
 پس از شکست پاس همدان مقابل استقلال، کریم ملاحی، مدیر عامل و مجتبی پیمبری، سرپرست تیم، استعفا دادند که درپی آن پزشک تیم نیز از بازیکنان خداحافظی کرد.
بعد از این بازی که با شکست تیم همدانی همراه بود، بازیکنان مدت زیادی را در درختکن به سر بردند که دلیل آن استعفای ملاحی و مجتبی پیمبری، مدیر عامل و سرپرست این تیم بود که از بازیکنان خود خداحافظی کردند.
 بر اساس این گزارش، کیانی، پزشک تیم پاس همدان که به همراه ملاحی از صبای قم به پاس همدان رفته بود، نیز از بازیکنان خداحافظی و از سمت خود کناره گیری کرد. گفته می شود، درپی همین تغییرات، مدیر روستا سرمربی تیم نیز از این تیم کناره گیری می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر