۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

برهاني: از كنايه‌هاي فردوسي‌پور و ميرزايي ناراحت نمي‌شوم

آرش برهاني در بازي با پاس همدان دوبار براي استقلال گلزني كرد و آبي‌ها تهران يك پيروزي ديگر را جشن گرفتند تا همچنان جزو مدعيان قهرماني باشند. آرش كه در اين فصل در خيلي از بازي‌هاي استقلال غايب بوده است در اين ديدار آمادگي خودش را نشان داد و اميدوار است كه شمار گل‌هايش در بازي‌هاي آينده بيشتر شود. برهاني در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل به سوالات پاسخ مي‌دهد.

*اول در مورد دو گلي كه زدي صحبت كن.
وقتي مجتبي جباري به اين مسابقه رسيد براي من هم خوب شد و پاس خوبي را فرستاد تا گل بزنم.  ايمان مبعلي هم روي يك ضربه ايستگاهي كه در تمرينات كار مي‌كنيم سانتر زيبايي انجام داد و توانستم گل دوم را بزنم. خدا را شكر مي‌كنم كه بعد از چند هفته براي استقلال گل زدم.
* اين چندمين گل‌ات بود؟
ششمين گل.
*فكر مي‌كني شانس آقاي گلي داري؟
براي من موفقيت استقلال و اينكه بازيكن مثمرثمري باشم از همه چيز مهمتر است و دنبال اين حرف‌ها نيستم.
*ولي ايمان مبعلي در مصاحبه‌اي گفته كه آنقدر پاس گل مي‌دهد تا مهاجمان استقلال آقاي گل شوند.
تيم ما هافبك‌هاي بسيار خوبي دارد و مي‌توانيم از لحاظ گلزني آمار خوبي داشته باشيم.
*مثل  اينكه در اين فصل بدشانس هم بودي درست است؟
بله. من مصدوميت‌هايي داشتم و نتوانستم بيشتر از 7 بازي براي استقلال انجام دهم اما در نيم فصل دوم جبران خواهم كرد.
*برخي‌ها معتقدند استقلال خوش‌شانس است نظر تو چيست؟
تيمي كه تلاش مي‌كند شانس هم مي‌آورد ولي من معتقدم در بازي آخر خيلي خوب بازي كرديم در ضمن معتقدم كه خوش‌شانس نبوده‌ايم و فقط در بازي با شاهين خوش‌شانس بوديم كه آن هم غيرطبيعي به نظر نمي‌رسد.
*فكر مي‌كني در  جام ملت‌ها همراه تيم ملي باشي؟
من تلاشم را انجام مي‌دهم و بايد از فرصت‌هاي آخر استفاده كنم. من اين فصل نتوانستم زياد بازي كنم و همه چيز به دو، سه بازي آخر بستگي دارد. من بي‌انگيزه نيستم و اميدوارم به تيم ملي برسم.
*استقلال قهرمان مي‌شود؟
فكر مي‌كنم يكي از مدعيان جدي هستيم.
*جدي‌ترين رقيب شما چه تيمي است؟
سپاهان. به نظر من آنها تيم بسيار خوبي دارند و رقيب جدي ما هستند.
*چرا از ذوب آهن يا پرسپوليس اسم نبردي؟
آنهاهم تيم خوبي دارند ولي من نظرم را گفته‌ام.
*مصدوميت ميداودي به ضرر استقلال نيست؟
اين اتفاقات هميشه در فوتبال وجود دارد. ميلاد جزو بازيكنان خوب استقلال است ولي بقيه بچه‌ها جور او را مي‌كشند.
*معمولا عادل فردوسي‌پور و مزدك ميرزايي وقتي موقعيت از دست مي‌دهي با كنايه در مورد تو حرف مي‌زنند. از اين موضوع ناراحت نمي‌شوي؟
من هميشه سعي مي‌كنم در موقعيت گل قرار بگيرم و گل بزنم ولي بعضي‌ها مي‌‌خواهند بگويند كه برهاني گلزن نيست. من مشكلي با اين موضوع ندارم و از اين كنايه‌ها ناراحت نمي‌شوم  چون فكر مي‌كنم حرف‌هاي فردوسي‌پور و ميرزاپور مغرضانه نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر