۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

آخرین اخبار تراکتورسازی از زبان کمالوند:بازی با اولسان ، النصر و...

صبح امروز اولین نمایندگی دفتر بیمه باشگاه تراکتور سازی افتتاح شد،به گفته مسولین این دفتر تراکتورسازی اولین باشگاه داخلی است که دست به این ابتکار زده و پیش بینی میشود حداقل 30درصد از هزینه های این تیم در اینده ای نچندان دور از این طریق تامین شود.این قدمی است در جهت خود کفایی مالی باشگاه .در مراسم افتتاح این دفتر فراز کمالوند به نیابت از سردار جعفری که به دعوت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای پاره ای توضیحات به تهران سفر کرده بود سرمربی این تیم مراسم افتتاح را بعهده گرفت و برای مسولین این دفتر آرزوی موفقیت کرد.در حاشیه این مراسم فراز کمالوند به سوالات مختلف پاسخ داد.
-         برای نقل و انتقالات نیم فصل چه برنامه ای دارید؟
-         فدراسیون فوتبال امسال آیین نامه ای را به تصویب رسانده که طی ان هر تیم میتواند در نیم فصل مسابقات 7 بازیکن را از لیست خود خارج وبجای آن بازیکن جدید معرفی نماید،و ما هم تا به امروز دو بازیکنمان که رسول خطیبی و محمد طاهری بود از لیست خارج کردیم.
-         آیا بازیکنان دیگری نیز هستند که میخواهبد از لیست خارج کنید؟
-         بلی،نفراتی هستند که در جلسه ای که با مدیریت باشگاه در روزهای آتی خواهیم داشت بازیکنان مورد نظر در این نشست مورد بررسی قرار خواهند گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
-         چه بازیکنانی را مد نظر دارید؟
-         با توجه به این مسئله که بجز خط حمله ما مشکلی را به آنصورت نداریم اولویت با جذب مهاجم خواهد بود و در این رابطه هم گزینه هایی هستند که به موقع اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.
-         از بازی با اولسان کره جنوبی چه خبر؟
-         طبق مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال داشته ایم باشگاه تراکتورسازی آمادگی کامل خود را برای برگزاری این دیدار بطور کتبی اعلام نموده و برنامه این دیدار در تاریخ 22الی24 آذرماه سال جاری قطعی  بنظر میرسد.
-         برای تعطیلات نیم فصل چه برنامه ای تدارک دیده اید؟
-         در تاریخ پانزدهم دی ماه برای یک اردوی کوتاه مدت به کشور امارات سفر خواهیم کرد و در شهر دبی این اردو با انجام 3دیدار تدارکاتی برنامه ریزی شده.
-         با چه تیمهایی بازی خواهید کرد؟
-         بازی با تیم النصر قطعی شده و آنهم بدلیل حضور محمد نصرتی در این تیم که زمینه این بازی را فراهم نموده و تیمهای الشارجه و الفجیره گزینه های دیگری هستند که در حال رایزنی با آنها هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر