۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

ادامه روند کنونی تراکتور مساوی با تحقق آرزوی آسیایی شدن

تیم تراکتورسازی تبریز  که پس از 8 سال دوری از لیگ برتر و با رهبری فراز کمالوند توانست مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند، در سال اول حضور خود در لیگ برتر به عنوان پدیده رقابت ها معرفی شد و  توانست موفقیت های چشمگیری كسب كند.

تراکتور که دارای پتانسیل هواداری می باشد، می تواند با کمک گرفتن از آنها حرفهای زیادی براي گفتن، حتی در آسیا داشته باشد. هواداري که، همه تیم ها آرزوی داشتن آن را دارند اكنون در اختیار تراکتور است و این تیم می تواند با برنامه ریزی های مناسب استفاده خوبی از این هواداران داشته باشد.
تراکتور که با هواداران خود در سال گذشته پر تماشاگرترین تیم لیگ برتر محسوب می شد، توانست با بازیهای زیبا و تماشاگر پسند، با وجود برخی اشتباهات داوری، درنیمه بالای جدول رده بندی جا خوش كند و اين امر، امیدواری هواداران را برای کسب نتایج بهتر در سالهای آینده را افزایش داد.
این تیم امسال توانسته است به خواسته های خود برسد و در جمع تیم های بالانشین جدول حضور یابد و طبق گفته های سرمربی این تیم، در صورت کسب 25 امتیاز در نیم فصل اول، می تواند در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن دیگر، 25 امتیاز دیگر کسب کند و با 50 امتیاز شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی خواهد داشت.
طبق اخباری که این روزها به گوش می رسد مسئولان تراکتور قصد دارند چند بازیکن تراز اول را به تیم اضافه کنند که در این بین احتمال پیوست عماد رضا و چند گزینه دیگر، که از بهترین بازیکنان ایران به شمار می روند، وجود دارد و احتمالا تا چند روز آینده قرارداد رسمی با بازیکنان مد نظر بسته شود.
تراکتور که چندی قبل با پیوستن آندرانیک تیموریان توانست برای مدت ها سوژه رسانه ها شود قصد دارد تا بار دیگر با قدرت هرچه تمامتر در نیم فصل دوم مسابقات حاضر شود و بعید نیست که هواداران تراکتور بتوانند در فصل بعد این تیم را در جام باشگاه های آسیا همراهی کنند و ورزشگاه یادگار را به جهنمی برای تیم های بزرگ آسیایی تبدیل کنند.
اما با وجود تمامی امید هایی که به موفقیت تراکتور وجود دارد، مهمترین مسئله اي که نقش اصلی را در موفقیت این تیم خواهد داشت، هواداران پر تعداد این تیم هستند که باید همانند گذشته به حمایت از تیم بپردازند و از ورود تراکتور به حاشيه، جلوگیری کنند و با صبر کردن خود بتوانند شاهد تحقق هدف آسیایی شدن این تیم باشند.
به نظر می رسد، تراکتورسازي بتواند، با کمک هوادارانش هدف آسیایی شدن را، با ادامه روند کنونی خود، محقق سازد و باید دید فراز کمالوند، سرمربی جوان این تیم، چه اندیشه هایی برای ادامه فصل خواهد داشت.
 
یادداشت از امیر توپچی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر