۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

كمالوند: قهرماني در جام حذفي يكي از راه هاي كسب سهيمه آسيايي است

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: قهرماني در رقابت هاي جام حذفي، يکي از راه هاي کسب سهيمه آسيايي است و به همين خاطر اين جام اهميت خاصي براي ما دارد.

   ''فراز کمالوند'' اظهار داشت: برخلاف رقابت هاي فصل پيش که توجهي به جام حذفي نداشتيم، در اين فصل و به منظور تحقق قولي که به هواداران تراکتورسازي داده ام، با تمام توان و براي تصاحب جام حذفي به مصاف حريفان مي رويم.
وي اضافه کرد: تراکتورسازي در کنار رقابت هاي ليگ برتر و قرار گرفتن در بين چهار تيم مدعي اين ليگ، در جام حذفي نيز حضوري قدرتمند خواهد داشت تا از طريق يکي از اين رقابت ها موفق به کسب سهيمه آسيايي و حضور در مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا شود.
کمالوند با اشاره به ديدار تيمش مقابل شهرداري تبريز در مرحله يک هشتم جام حذفي که روز يکشنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي شود، افزود: در اين ديدار از تمام توان خود براي شکست شهرداري و صعود به مرحله بعدي استفاده خواهيم کرد.
وي خاطر نشان کرد: شهرداري تبريز با آمدن سرمربي جديد متحول شده و روحيه مضاعفي گرفته و نبايد اين تيم را دست کم گرفت.
شهرداري براي رسيدن به اين مرحله بهينه راهبر آباده فارس را از پيش رو برداشته و تراکتورسازي به دليل انصراف مقاومت سپاسي از اين رقابت ها، در اين مرحله حاضر شده است.
دربي اين دو تيم تبريزي در مرحله يک هشتم جام حذفي ساعت 14 و 30 دقيقه فردا در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي شود و برنده اين بازي با ملوان بندر انزلي در مرحله يک چهارم روبرو مي شود.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر