۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

کمالوند: قدرت ما منحصر به داخل خانه نمی‌شود!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر قرار بود قدرت تراکتور مختص به داخل خانه شود حالا جایگاه ما در نیمه پایین جدول قرار داشت.

"فراز کمالوند"در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهار داشت: در دیدار مقابل صبای قم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. شاگردانم دستورات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کردند و معتقدم اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم 3 امتیاز بازی برای ما بود.
سرمربی تراکتورسازی افزود: صبای قم تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان باتجربه و همچنین جوان خوبی سود می‌برد که در شرایط کنونی شوک مثبتی هم دریافت کرده است.
وی ادامه داد: قبل از شروع فصل برنامه‌ای تنظیم کردیم تا تراکتورسازی سهمیه آسیایی را کسب کند و در شرایط کنونی تصور می‌کنم این برنامه تاکنون به خوبی اجرا شده است و ما می‌توانیم در ادامه به آنچه می‌خواهیم برسیم.
کمالوند تصریح کرد: هواداران واقعی تراکتورسازی از فهم و شعور بسیار بالایی برخوردارند که به نوعی یار دوازدهم ما محسوب می‌شوند اما آنها باید شرایط ما را هم در نظر بگیرند. برخی هواداران تراکتورسازی انتظارات بالایی از ما دارند که امیدواریم در ادامه منطقی‌تر باشند و با توجه به دومین سال حضور ما در لیگ برتر از ما انتظار داشته باشند.
سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش فقط در تبریز از قدرت خوبی برخوردار است، گفت: قدرت ما منحصر به تبریز نمی‌شود. اگر قرار بود اینطور باشد ما حالا باید در نیمه پایین جدول حضور داشتیم ولی ما بازیهای خوبی همه در خارج از خانه انجام داده‌ایم که در صورت ادامه این روند می‌توانیم به خواسته خودمان برسیم.
وی در خاتمه افزود: با توجه به اخطار کمیته انضباطی از این پس می‌خواهم روی تراکتورسازی تمرکز بیشتری داشته باشم و در مورد مسائل غیر فنی صحبت نکنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر