۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

رسول خطیبی: اگر تیم دیگری من را می‌خواست ممکن نبود از تراکتورسازی بروم

مهاجم تازه‌وارد گسترش فولاد در شرایطی که بسیار امیدوار بود در لیگ برتر مهره تأثیرگذاری برای تراکتورسازی باشد در نهایت با نظر مسئولان استان تبریز تصمیم‌ گرفت به تیم سابق خود برگردد.
"رسول خطیبی" در مورد وضعیت خود گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، داشت که در زیر می‌خوانید:

*چطور شد به گسترش فولاد برگشتی؟
- بالاخره شرایط به شکلی پیش رفت که پس از چند ماه حضور در  تراکتورسازی بار دیگر به گسترش‌فولاد برگردم.

*از کی می‌توانی برای این تیم در رقابتهای دسته اول بازی کنی؟
- طبق قانون بازیکنی که از لیگ برتر به لیگ یک می‌آید پس از 72 ساعت می‌تواند بازی کند و من این هفته برای گسترش فولاد به میدان می‌روم.

*از نظر بدنی آماده هستی؟
- من از فوتبال دور نبودم که ناآماده باشم. در تیم تراکتورسازی تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ام و از هر نظر آماده حضور در میدان هستم البته اگر کادر فنی صلاح بدانند.

*شرایط گسترش‌فولاد در لیگ دسته اول زیاد جالب نیست.
- تاکنون فقط چند بازی از رقابتهای لیگ دسته اول پشت سر گذاشته شده و با وجود 2 شکست در دیدارهای قبلی می‌شود همه چیز را جبران کرد.

*این تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند؟
- برای ما همه چیز فراهم است تا به لیگ برتر صعود کنیم. ما سال گذشته در رقابتهای جام حذفی خوب کار کردیم و امسال می‌خواهیم در لیگ دسته اول نتایج خوب را تکرار کنیم.

*حالا چطور شد که به گسترش فولاد آمدی؟
- از لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم اما به صلاحدید بزرگان تبریز به تیم سابقم برگشتم. خودم هم در جریان نبودم که قرار است به گسترش‌فولاد برگردم. باور کنید اگر تیم دیگری من را می‌خواست ممکن نبود از تراکتورسازی جدا شوم.

*پس مثل اینکه شرایط در گسترش فولاد برای تو فرق می‌کند؟
- همینطور است. من گسترش‌فولاد را دوست دارم و خوشحال می‌شوم کمکی به این تیم کنم.

*قرار است با چه شماره‌ای در تیم جدیدت بازی کنی؟
- من هیچوقت شماره‌ای نخواستم اما مسئولان و کادر فنی تصمیم گرفتند شماره 10 را به من بدهند.

*شنیده می‌شود فیروز کریمی از گسترش فولاد اخراج شده. درست است؟
- در این مورد چیزی نمی‌دانم و چیزی هم نشنیده‌ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر