۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

قطبی: باقری مشاور فنی ماست / آقا‌کریم ملی پوش شد

به پیشنهاد افشین قطبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و تایید کمیته فنی فدراسیون فوتبال کریم باقری به عنوان نماینده کمیته فنی در تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.
در جریان جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال، افشین قطبی ضمن بیان این مطلب که کریم باقری در تیم ملی بزرگسالان می تواند هم به لحاظ اخلاقی ، فنی و مقبولیت نقش بسیار موثری در تیم ملی داشته باشد  که در نهایت با تایید کمیته فنی مقرر شد کریم باقری به عنوان نماینده کمیته فنی در تیم ملی بزرگسالان قطبی تا جام ملتهای آسیایی همراهی کند.
افشين قطبي پس از پايان جلسه كميته فني درباره‌ي حضور كريم باقري به عنوان مشاور فني در كنار تيم ملي گفت: خيلي خوشحالم كه اعلام كنم كه كريم باقري در جام ملت‌ها در كنار ما خواهد بود و او مشاور فني كادر فني را بر عهده خواهد داشت. او با توجه به تجربه و شخصيتي كه دارد مورد احترام همه مردم ايران است و مي‌تواند در جام ملت‌هاي آسيا به من و تيم ملي كمك كند. او در بازي با برزيل هم از فوتبال خداحافظي كرد و ما بايد شخصيت چنين افرادي را همواره بزرگ نگه داريم. از فدراسيون فوتبال هم بسيار متشكرم كه اين گزينه را پذيرفت و قبول كرد كه كريم مشاور فني ما باشد.
وي با بيان اين كه باقري در تمرين‌ها حضور خواهد داشت و بازي‌هاي تيم ملي را از بالا تماشا خواهد كرد، گفت: او در تمرين‌ها در كنار ما خواهد بود و پس از تماشاي بازي‌هاي تيم ملي نكات مورد نظرش را به من و اعضاي كادر فني ارائه خواهد كرد.
در ادامه جلسه علی کفاشیان ضمن ابراز خرسندی از این تصمیم اعلام کرد که فدراسیون فوتبال آمادگی تهیه شرایط را برای حضور نمایندگان دیگر کمیته فنی در جام ملتهای آسیا و ارائه مشاوره به افشین قطبی را دارد و اینکه امیدواریم  امیرقلعه نویی ، منصور ابراهیم زاده و غلامحسین پیروانی در زمینه تیم ملی بزرگسالان به افشین قطبی مشاوره داده و زمینه ساز موفقیت این تیم در جام ملتهای آسیا فراهم کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر