۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

باقري: كنار قطبي هستم اما روي نيمكت تيم ملي نمي‌نشينم

بازيکن سابق تيم ملي گفت: فقط در کنار قطبي خواهم بود و روي نيمکت نمي‌نشينم.

  کريم باقري پس از جلسه امروز کميته فني در خصوص خداحافظي از فوتبال عنوان کرد:تصميم خودم را گرفته‌ام و خداحافظي‌ام قطعي است. اميدوارم پرسپوليس بتواند در بازي‌هاي آينده موفق باشد و اين روند ناکامي خود را به پايان رساند.
وي درباره پيشنهاد براي مربيگري و يا حضور در هيات مديره عنوان کرد: کاشاني در اين چند سال به من لطف داشته اما هيچ پيشنهادي تاکنون صورت نگرفته و فکر نمي‌کنم چنين چيزي را در آينده قبول کنم. در هر صورت تصميم خود را نگرفته‌ام و بايد اين برهه‌ به پايان رسد تا در فرصت مناسب درباره آن فکر کنم.
بازيکن سابق تيم ملي درباره نتايج اميد در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو تصريح کرد: پيرواني برنامه‌‌هاي خاص خود را دارد که اگر بتواند به نحوه احسن آنها را انجام دهد مي‌تواند نتايج خوبي کسب کند. برخي مشکلات در تيم اميد وجود داشته و بايد هر چه زودتر حل شود. اين مسائل باعث دلسردي سرمربي نيز شد.
  باقري درباره مربيگري در تيم ملي فوتبال يادآور شد: افشين قطبي فقط از من درخواست کرد که کنارش باشم نه به عنوان مربي و نه به عنوان کمک مربي بلکه فقط در کنار سرمربي تيم ملي خواهم بود و روي نيمکت نمي‌نشينم.
کاپيتان سابق پرسپوليس درباره نتايج کسب شده اين تيم در هفته‌هاي اخير گفت: در فوتبال هر اتفاقي رخ مي‌دهد و اين نتايج نيز دور از ذهن نيست. من بايد روزي از فوتبال خداحافظي مي‌کردم و تصميم گرفتم در اين مقطع چنين کاري را انجام دهم.
وي درباره اينکه گفته مي‌شود نتايج ضعيف پرسپوليس به علت خداحافظي باقري رخ داده اظهار داشت: هميشه براي 2 تيم پرسپوليس و استقلال حاشيه‌هاي مختلفي درست مي‌کنند. موضوع خداحافظي من هيچ ربطي به نتايج پرسپوليس ندارد و حرف و حديث‌ها هيچ تاثيري نخواهد داشت. چرا بايد شکست را به گردن من بيندازند؟ پرسپوليس بازيکنان خوبي دارد و مطمئن در آينده مي‌تواند نتايج بهتري کسب کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر