۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

کمالوند: انگار خوبي به بعضي‌ها نيامده است/ مي‌خواهند تراکتورسازي را نابود کنند

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: نفتي‌ها به جاي تشکر بابت پذيرايي که از آنها کرديم با طرح مسائل کذب به دنبال توجيه شکست خود هستند.

  فراز کمالوند در خصوص دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما در طول زمان مسابقه بر توپ و میدان مسلط بودیم و استحقاق پیروزی با بیش از سه گل را داشتیم. البته صنعت نفت آبادان هم تیم خوبی است که امسال با هواداران پرشورش لیگ را جذاب‌تر کرده است اما ما از هر نظر سرتر از این تیم بودیم و توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.
وی در ادامه مدعی شد تیمش در مصاف با حریف آبادانی بین 8 تا 9 موقعیت گلزنی داشته است و در خصوص اظهارات مدیرروابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان که گفته بود، فراز کمالوند به کاسمیرو، سرمربی این تیم در جریان نشست خبری دیدار عصر شنبه توهین کرده است، گفت: اینکه من در جریان نشست خبری به کاسمیرو توهین کردم، کذب محض است و اصلا چنین مسائلی صحت ندارد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید براینکه داور بر جریان بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان تاثیری نداشت، خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم‌ها زمانی که می بازند به هر چیزی چنگ می زنند تا شکست خود را توجیه کنند. ما در دیدار روز گذشته 9 شانس مسلم گلزنی داشتیم و شایسته پیروزی بودیم با این شرایط نمی دانم چرا و به چه دلیل نفتی‌ها می خواهند باخت خود را توجیه کنند.
کمالوند یادآور شد: تیم صنعت نفت آبادان از روز پنجشنبه هفته گذشته به تبریز آمد. ما به خوبی از این تیم پذیرایی کردیم. تیم نفت در زمینی تمرین که ما تمرین می کنیم، دو جلسه تمرین کرد و حتی به خاطر تمرینات این تیم زمان تمرین خود را تغییر دادیم و حالا به جای تشکر این مسائل کذب را مطرح می کنند. انگار خوبی به بعضی‌ها نیامده است. البته من به خاطر مردم خوب آبادان، خودم رگ و ریشه ام به این شهر بازمی گردد و آقای عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه نفت کمال همکاری را با این تیم در تبریز داشتم.
وی افزود: آدم باید معرفت داشته باشد. تیم نفت به زمین ما آمد و باخت، بعد شکست را انداختند گردن داور! روز شنبه کار تیم داوری دیدار تراکتورسازی - صنعت نفت آبادان فقط یک ایراد داشت و آنهم درست اعلام کردن گل تیم صنعت نفت بود که در موقعیتی آفساید به ثمر رسید. در طول 90 دقیقه بازی حتی در یک صحنه وسط زمین هم داور به سود تیم ما سوت نزد، اگر نفتی‌ها ثابت کنند که داور فقط در یک مورد به سود تیم تراکتورسازی سوت زده است، من کار مربیگری را کنار می گذارم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خطاب به مدیرروابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: من به کی گفتم چرت و پرت می گوید؟ یقینا شخصی که عنوان کرده من به کاسمیرو گفته ام، چرت و پرت می گوید، این حرف را از خودش درآورده است. من قطعا با آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان تماس می گیرم که گوش این آقا را بگیرد تا دیگر مطالب کذب عنوان نکند. آقایان اگر باختند، بهتر است شهامت داشته و باخت را بپذیرند نه اینکه با طرح مسائل کذب دنبال توجیه باشند.
کمالوند به وجود افرادی در فوتبال تبریز اشاره کرد که او را اذیت کرده و قصد نابودی تیم تراکتورسازی را دارند و افزود: در تبریز یکسری افراد هستند که با من مشکل دارند و مرا به هر نحو ممکن اذیت می کنند. آنها سه سال است که برای تیم ما ایجاد مشکل می کنند چرا که می خواهند تراکتورسازی مانند ماشین سازی نابود شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی 3 بریک مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر 25 امتیازی شد و به سکوی ششم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر