۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

درد معده ام خوب شد/ میثاقیان: این روزها بیشتر خانه داری می کنم

در روزهایی که اکبر میثاقیان در فوتبال نیست و هدایت تیمی را برعهده ندارد هم خواندن صحبتهایش خالی از لطف نخواهد بود. میثاقیان که به گفته خودش تنها به دلیل معده درد و نه نتایج ضعیف از شهرداری رفت درباره بیماری اش می گوید:«کمی مریض بودم و به همین خاطر از شهرداری جدا شدم. در طول این مدت به درمان معده ام پرداختم و خدا را شکر معده دردم خوب شد.»
حالا سئوالی پیش می آید، میثاقیان در روزهایی که نه تیم دارد و نه معده درد چه کاری انجام می دهد؟ میثاقیان اینگونه پاسخ می دهد:« دو، سه هفته استراحت کردم اما حالا هم می دوم و هم خانه داری می کنم تا سرم گرم شود. در روزهای بیکاری بیشتر از هر کاری کمک در کار خانه به آدم می چسبد»
میثاقیان که استاد شوک دادن به بازیکنان است در این مورد می گوید:« فعلا تیم ندارم تا به کسی شوک وارد کنم. یکی باید بیاید مشهد تا به من شوک وارد کند»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر