۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

نصیرزاده:داوران در قزوین مصدوم می شوند!


نصیرزاده کارشناس باتجربه و داوری که با رادیو ورزش صحبت میکرد درباره مسائل داوری تیمهای سرخابی پایتخت نظراتش را اینگونه بیان کرد :
قاضیان مسابقه استقلال و پاس میبایستی رنگ پیراهنهایشان را عوض میکردند زیرا بینندگان تلویزیون داوران را با بازیکنان تیم پاس تشخیص نمیدادند
این مسائل ابتدایی در امر قضاوت فوتبال در کشور ما حتما باید رعایت شود . داورانی که از لباس تیره در طول برگزاری مسابقات استفاده میکنند از لحاظ احترام و تکریم بیشتر مورد توجه قرار میگیرند . نکته حائز اهمیت اینکه اعصاب  بازیکنان در مقابل داورانی که از البسه تیره استفاده میکنند تجربه ثابت کرده که کنترل شده تر است .
در مجموع یدالله جهانبازی به اتفاق کمکهایش خیلی خوب ومنطقی سوت زد  وگلهای مسابقه هم سالم بود
یک پنالتی به نفع پرسپولیس
نصیر زاده در ادامه  انتقاد سفت و محکمی از کارگردان و تصویر برداران سیمای مرکز قزوین کرد و گفت : در حدود 10 - الی 12 میلیون بیننده تلویزیونی نمیدانستند که در به ثمر رسیدن گل پیکان چه اتفاقی افتاده ایا افساید بوده یا خیر ؟و این برای ما نیز مشکل ساز بود که مبانی محاسبه را در اختیار نداشتیم ! کما اینکه دوربین کنار پیست نمیتواند برای ما قضاوت عالی را در بر داشته باشد
در این بین کار کمک داور (علی نژادیان )خیلی مهم بود .
نصیرزاده گفت :در نیمه اول مسابقه پیکان یک پنالتی از داور طلبکار شد که مظفری زاده انرا نگرفت . با توجه به اینکه در نیمه دوم مچ پای علی نژادیان پیچ خورد و با کمک اسپری به قضاوت مشغول شد. می طلبد که مسولان ورزشگاه شهید رجایی قزوین بخاط ناهمواری زمین چمنشان فکر وایده نویی را بکار برند تا بازیکنان و داوران بخاطر ان دچار مصدومیت واسیب دیدگی نشوند .
به عقیده وی  در کل باخت تیم پرسپولیس  ربطی به قضاوت داوران نداشت...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر