۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

فراز کمالوند: دوربین 90 باشد، مصاحبه نمی کنم!

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز هنگام حضور در سالن کنفرانس با مشاهده دوربین برنامه ورزشی نود گفت: اگر این گروه خبری این برنامه اینجا باشند من حاضر به صحبت نیستم و خواستار خروج آنها شد. همین اتقاق هم افتاد و گروه خبری برنامه نود شامل گزارشگر و تصویربردار با جمع آوری وسایل خود از سالن کنفرانس بیرون رفتند و وی حاضر به گفتگو با خبرنگاران سایر رسانه ها شد.
در همین خصوص کمالوند هنگام بیرون رفتن از سالن در گفتگویی با خبرنگار 90 گفت: 11 هفته از رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور می گذرد ولی من هر وقت در کنفرانس های خبری از هواداران تراکتورسازی تبریز تقدیر و تشکر کرده ام برنامه نود آن را پخش نکرده و به عبارتی این بخش از مصاحبه را حذف کرده است. وی افزود: بیشتر جذابیت لیگ برتر ما را حضور تماشاگران رقم می زند و من به عنوان نماینده تیم هنگام حضور در کنفرانس های خبری وظیفه دارم از آنها تقدیر کنم و انتظار دارم این صحبتهای من هم پخش شود ولی متاسفانه نود این اقدام را انجام نمی دهد.

کمالوند افزود: چرا وقتی محمد مایلی کهن در کنفرانسهای خبری صحبت می کند تمام صحبتهایش پخش می شود ولی قدردانی ما از حضور هواداران پخش نمی شود به همین دلیل من امروز از مصاحبه در جایی که دوربین نود حضور داشت خودداری کردم
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر