۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

آندرانيک تيموريان:اختلاف بين من و نکونام کذب است

هافبک تيم ملي فوتبال ايران، گفت: من و نکونام 6 سال است که با هم رفيقيم و هيچ مشکلي با هم نداريم.

 آندرانيک تيموريان با اشاره به خبر ناراحتي اش از جواد نکونام پس از بازي با برزيل گفت: واقعا از اين خبرها تعجب مي‌نم. نمي‌دانم چرا بايد چنين مسائلي مطرح شود. من و جواد شش سال است که در کنار هم در تيم ملي بازي مي‌کنيم و هيچ مشکلي هم با هم نداشته ايم.
 وي افزود: ارتباط من و جواد در عين رفاقت بر اساس احترام کامل است. اگر کسي توانست کوچکترين بي احترامي بين من و نکونام در اين سالها پيدا کند، مي‌شود باور کرد که من از نکونام پس از بازي با برزيل ناراحت شده ام اما واقعا من و نکونام در همه اين سال ها هيچ مشکلي با هم نداشته ايم.
 تيموريان با بيان اينکه شخصيت من طوري نيست که با کسي مشکل پيدا کنم، گفت: در تمامي اين سالها که فوتبال بازي کرده ام، نه با مربي و نه با بازيکني مشکلي داشته ام. اين را مربيان و هم بازي هايم مي‌توانند شهادت بدهند اما متاسفانه برخي مي‌خواهند بين من و نکونام اختلاف ايجاد کنند. مي‌خواهند من را وارد بازي اي کنند که آخرش اختلاف است اما من وارد اين بازي افراد مغرض نمي‌شوم.
 وي ادامه داد: در روزهاي حساسي که فوتبال ايران پيش رو دارد از رسانه ها مي‌خواهم به تيم ملي کمک کنند. ما روزهاي مهمي را پيش رو داريم و بايد همه دست به دست هم بدهيم تا بتوانيم به تيم ملي براي قهرماني در آسيا کمک کنيم. قهرماني ايران در آسيا مي‌تواند يک ملت 75 ميليوني را خوشحال کند. همه بايد به فکر رسيدن به اين هدف باشيم. مطمئن باشيد من و نکونام يا همه بازيکنان تيم ملي هدف مان همين است و به کسي اجازه نمي‌دهيم که بخواهد با ايجاد اختلاف، ما را از هدفمان دور کند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر