۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

میثاقیان : راه آهن را در تبریز شکست می دهیم

اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از شرایط شهرداری تبریز راضی هستم. البته هنوز در انتهای جدول هستیم و باید تلاش بیشتری کنیم تا از انتهای جدول خود را رها کنیم. در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم همت خوبی کردند.
وی افزود: تیم ها در انتهای جدول شرایط خاص خود را دارند. کار کردن در این وضعیت سخت است، به خصوص برای تیم ما که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده است. این تیم نیاز به شانس هم دارد.
میثاقیان در مورد رویارویی با راه آهن گفت: من از این تیم خاطرات خوبی دارم و توانستم در پلی آف این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. وقتی به راه آهن فکر می کنم خاطره برج میلاد برایم زنده می شود. این تیم با حضور مهدی تارتار شرایط خوبی پیدا کرده و متحول شده است.
سرمربی شهرداری تبریز تصریح کرد: وقتی مهره های راه آهن را ارزیابی می کنیم این تیم را چندان بی مهره نمی بینیم. بازی سختی با آنها خواهیم داشت. ما مقابل سایپا بازی فوق العاده خوبی انجام دادیم و امیدوارم که مقابل راه آهن هم این روند ادامه داشته باشد.
وی در ارتباط با اینکه آیا فشاری مبنی بر عملکرد بهتر در این تیم تبریزی بر او وارد شده یا خیر گفت: من همیشه کار کردن در شرایط سخت را دوست داشته ام. سال گذشته که با ۱۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول بودم همین فشاری که اکنون رویم است را تحمل می کردم. در فوتبال ما قهرمان شوی یا تیمت را اوت کنی حرف و حدیث وجود دارد.
میثاقیان در مورد دربی اظهار داشت: جذابیت لیگ ما به بازی تیم های استقلال و پرسپولیس است. این دو تیم تنور لیگ را داغ می کنند. به نظرم این بازی ۹۰ درصد مساوی با نتیجه بدون گل است. این بازی ربطی به شرایط فعلی دو تیم ندارد. جو این مسابقه سنگین است. من هر دو تیم را دوست دارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر