۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

رودباريان: از حالا براي بازي با تراكتور لحظه‌شماري مي‌كنم/ اميدوارم تا آخر عمر كمالوند را نبينم

حسن رودباريان دروازه‌بان راه آهن به شرايط خوب خود بازگشته است. رودباريان كه روز گذشته در بازي مقابل شهرداري نمايش موفقي داشت در زميني بازي كرد خاطرات تلخي از آن در ذهن دارد.
 او كه با آرزوهاي بزرگ به تبريز رفته بود پس از اشتباهات مهلكش در بازي پرسپوليس جاي خود را از دست داد و محو شد اما حضور او در راه آهن فرصتي براي بازگشت به وي داد و او از اين فرصت به خوبي استفاده كرده است.
 رودباريان درباره فرم خوب اين روزها به سايت گل مي‌گويد:«بعد از اتفاقات پارسال واقعا احتياج به فضايي داشتم تا بتوانم با تمرين به همه نشان بدهم كه هنوز تمام نشده‌ام و خوشحالم كه راه آهن اين فرصت را در اختيار من داده است.»  وقتي از او درباره بازي در تبريز سوال مي‌كنيم،‌ رودباريان جواب مي‌دهد:« انگيزه زيادي براي اين بازي داشتم ولي متأسفانه با وجود دفع يك پنالتي گل خوردم با اين حال خوشحالم كه نمايش ما به پيروزي تيم منجر شد.» او مي‌گويد:«باور كنيد تمام انگيزه‌‌ام گذاشته‌ام تا در بازي برگشت مقابل تراكتور بازي كنم و هدف من اين است كه درآن بازي خودم را به بعضي از آقايان اثبات كنم.» او كه بازيكن خودداري است و به ندرت عصباني مي‌شود در اين‌باره ادامه مي‌دهد:«متأسفانه پارسال رفتار خيلي بدي با من شد و آقاي كمالوند با من مثل يك بازيكن تازه مطرح شده رفتار كرد و شخصيت من را پايين آورد. من اميدوارم كه تا آخر عمر ايشان را نبينم چرا كه ياد آن روزهاي بد مي‌افتم.»
 با رودباريان درباره حضور در پرسپوليس و ترك اين تيم صحبت مي‌كنيم. او مي‌گويد:«من دوست نداشتم از پرسپوليس بروم ولي تغييرات مديريتي باعث شد در نهايت از پرسپوليس جدا بشوم با اين حال قول مي‌دهم آنقدر در راه آهن خوب بازي كنم كه پرسپوليسي‌ها دوباره به دنبالم بيايند.»
 جالب اينكه او حتي به تيم ملي هم اميدوار است و مي‌گويد:«آقاي قطبي شناخته كافي از شرايط و شخصيت فني من دارد و من فكر مي‌كنم اگر خوب باشم ايشان هم آن را مورد توجه قرار خواهد داد.» او ادامه مي‌دهد:«البته بهترين گلر ايران در حال حاضر كسي جز مهدي رحمتي نيست، كسي كه شماره يك تيم ملي را با شايستگي به تن كرده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر