۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

تيموريان: موهاي من مشكلي ندارد

آندرانيك تيموريان پس از چند دوري از فوتبال ايران با پيراهن تراكتورسازي به ليگ برتر بازگشت. آندو مدت‌هاست كه در تيم ملي با موهاي بلند بازي مي‌كند ولي حالا كه او به فوتبال ايران برگشته است، مي‌گويند كه سازمان ليگ به موهاي تيموريان ايراد گرفته و او بايد آنها را كوتاه كند. آندو تمايل چنداني براي صحبت كردن در اين مورد ندارد.
 او در اين خصوص به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«من دوست ندارم وقتم را صرف اينگونه مسائل كنم. فكر نمي‌كنم موهاي من ايرادي داشته باشد و در مسابقاتي كه در تلويزيون تماشا مي‌كنم، مي‌بينيم كه خيلي از فوتباليست‌هاي دنيا موهاي بلند دارند.» تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا سازمان ليگ به تو اعلام كرده كه بايد موهاي را كوتاه كني؟ تأكيد مي‌كند:«در اين مورد چيزي به من نگفته‌اند ولي موهاي من زياد بلند نيست. البته مي‌دانم كه در فوتبال ايران قوانين خاصي وجود دارد و من هم به آن احترامي مي‌گذارم ولي همانطور كه گفتم چيزي در اين مورد به من نگفته‌اند.»

 آندارنيك كه در بازي با نفت تهران براي اولين‌بار پيراهن تراكتور را برتن كرد ادامه مي‌دهد:«حس خيلي خوبي داشتم و اين خيلي ارزشمند بود كه 40،50هزارنفر به استاديوم آمده بودند هواداران تراكتور من را تشويق كردند و خوشحالم كه در اولين حضورم يك برد شيرين را تجربه كردم.»
 هافبك تيم ملي در ادامه حرف‌هايش به بازي ايران و برزيل اشاره مي‌كند:«بازي بسيار بزرگي بود و ما مقابل پرافتخارترين تيم دنيا خوب بازي كرديم. همه ديدند كه چند موقعيت خوب داشتيم و مي‌توانستيم با اختلاف گل كمتر بازي را واگذار كنيم.» آن
دو درباره خداحافظي كريم باقري مي‌گويد:«او يك فوتباليست بسيار بزرگ است و تصميم گرفت مقابل برزيل و در اين بازي مهم فوتبال ملي‌اش را پايان دهد. البته من معتقدم كه آقا كريم بايد در ورزشگاه آزادي و مقابل 100هزارنفر از فوتبال خداحافظي مي‌كرد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر