۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

نشأت اکرم: عراق قادر به دفاع از عنوان قهرمانی است


ستاره فوتبال عراق با اشاره به اینکه تیم ملی کشورش قادر به دفاع از عنوان قهرمانی دور قبل جام ملت های آسیاست، گفت: به رغم بازیهای دشواری که داشتیم و خواهیم داشت، اما تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه خود در این رقابت ها به کار خواهیم بست.
 نشأت اکرم بازیکن خط حمله عراقی در گفت و گو با روزنامه قطری الشرق تاکید کرد: تیم ملی عراق به رهبری سیدکای آلمانی و پس از پیروزی بر امارات توانست توان از دست رفته خود را بازیابد و اکنون آماده است تا از نام و آوازه فوتبال عراق با بازیهای بهتری نسبت به بازیهای قبل دفاع کند
. این بازیکن عراقی که تیم ملی کشورش در بازیهای دور قبل جام ملت های آسیایی به قهرمانی دست یافته بود، از شرایط کنونی تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: بازیکنان به شرایط آب و هوایی دوحه و نیز به ورزشگاه ها و استادیوم های زیبای آن عادت کرده اند و در این میان تماشاگران عراقی نیز نقشی اساسی در بالا بردن روحیه بازیکنان دارند.
وی در پایان با اشاره به حضور شایسته تیم هایی نظیر سوریه و اردن در این دور از رقابت های جام ملت های آسیا، ابراز امیدواری کرد که بازی فینال این رقابت ها با حضور دو تیم عربی برگزار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر