۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

دست نشان: منشوري نبودم!


نادر دست‌نشان که مدتها به دلیل منشوری بودن از سرمربگیری محروم بود گویا این مشکلش نیز حل شده و الان هدایت تیم لیگ دسته اولی صنعت ساری را برعهده گرفته است. چندی پیش نیز تیمهای استقلال اهواز و شهرداری بندرعباس خواهان به خدمت‌گیری او بودند که در آن زمان مجوزی برای هدایت این تیمها نداشت اما خودش اعتقاد دارد در آن موقع هم مشکلی وجود نداشت و اگر مسئولان آن تیمها بیشتر پیگیر بودند الان سرمربی یکی از آن تیمها بود.
نادر دست‌نشان  درباره پیوستنش به صنعت ساری در مصاحبه اي با خبرگزاري دي نا گفت: «روز گذشته قراردادی را با مسئولان باشگاه امضا کردم و ظرف یکی، دو روز آینده در هیأت فوتبال ثبت خواهم کرد. به دلیل اینکه اصالتا مازندرانی هستم، می‌خواستم هدایت یک تیم از استان خودم را برعهده داشته باشم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.
 وی درباره صدور کارت مربیگری‌اش اظهارداشت: «مشکلی از این بابت وجود ندارد و هر وقت قراردادم را در هیأت فوتبال ثبت کنم کارتم هم صادر خواهد شد. »
سرمربی جدید تیم صنعت ساری در ادامه خاطرنشان کرد: «تیم صنعت ساری در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و برای اینکه در ادامه رقابتها به مشکل برنخوریم باید این تیم را تقویت کنیم. در اکثر پستها بازیکن جدید باید جذب کنیم. هدفم این است که شرایط بهتری برای صنعت ساری فراهم کنم و تمام تلاشم را در این راه می‌گذارم.»
 دست‌نشان درباره دروازه‌بان این تیم که در بازی گذشته 4 گل دریافت کرده بود، تأکید کرد: «مهیار در آن بازی 4 گل خورد و شاید 7، 8 موقعیت را مهار کرد. او دروازه‌بان خوبی است اما اگر دروازه‌بان بهتری باشد او را جذب خواهیم کرد تا رقابت بین دروازه‌بان‌ها به وجود آید.»
 وی درباره اینکه مسئولان استقلال اهواز و شهرداری بندرعباس خواهان به خدمت‌گیری او بودند ولی مشکل منشوری بودنش مانع از این شد، تصریح کرد: «بله با آنها هم مذاکره کردم ولی مشکلی برای هدایت آن تیمها نداشتم. شاید اگر مسئولان آن تیمها هم پیگیری می‌کردند می‌توانستند قرارداد ببندند. دراین میان هم شاید کسانی بودند که شیطنت می‌کردند و برای اینکه مربیان خودشان را به آن تیمها بدهند منشوری بودن من را عنوان کردند. در صورتی که من مشکلی نداشتم.«

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر