۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

بعداز فیلتر شدن سایت روشن نیوز ،واعظ اشتیانی : توجه مخاطبان بعد از فیلترینینگ بیشتر شده است

بعد از اینکه سایت روشن نیوز منتسب به مهندس امیررضا واعظ اشتیانی فیلتر شد و با توجه به دعواهای مدیریتی وی با علی فتح الله زاده سرپرست فعلی باشگاه استقلال تهران اهمیت موضوع سایت واعظ برایمان دو چندان شد . وقتی موضوع را با مدیر عامل سابق باشگاه استقلال مطرح کردیم گفت:« یک سری اختلاف نظرهایی بوجود امد که از طریق گفت و گو انها را به پایان بردیم . در زمان مسولیتم در استقلال یک سری بدهی هایی از قبل وجود داشت که ما انها را پرداخت کردیم . اکنون نیز نه با باشگاه استقلال و هیچ مدیر ومربی دیگری مشکلی ندارم .سایت روشن نیوز هم که فیلتر شده ربطی به مدیران وباشگاه استقلال ندارد .از سوی سازمان تربیت بدنی انرا فیلتر کرده اند به قول دوستی میگفت حالا که این سایت را فیلتر کرده اند توجه مخاطبان را به سمت وسوی ان بیشتر میکند . که ایا چه اتفاق نادرو شگرفی در ان رخ داده شده است .
 واعظ اشتیانی پیرامون قهر واشتی های خود با مربیان ومدیران ورزشی اینطور اظهار نظر میکند : «چون پایبند به اصول و مقرارات خاصی هستم شاید بر سر مسائلی با دیگران اختلاف نظر پیدا میکنم که رودرو و خیلی صریح به انها متذکر میشوم واصلا با کسی قهر نمیکنم و ادم کینه ای نیستم انسانها اگر نقاط مثبت یكدگیر را جستجو کنند راحت تر وبهتر مطیع نظرات یکدیگر میشوند وهیچوقت به چالش کشیده نمیشوند.»
 امیررضا واعظ اشتیانی در پایان پیرامون روزهای خوشی که تیم ملی در دوحه انرا تجربه میکند گفت:« به عنوان یک ایرانی از صمیم قلب ارزوی موفقیت برای تیم ملی را دارم ما دو برد شیرین در دو بازی مرحله مقدماتی بدست اوردیم که از روی خلاقیت های فردی بچه های تیم به ثمر رسید.»
 مدیر عامل مستعفی استقلال در باره رویارویی با دو تیم کره جنوبی و استرالیا در مرحله تک حذفی مسابقات نظری کاملا متفاوت با دیگران دارد.« تیم ایران با هریک از این دوتیم که روبه روشد کار سخت و مشکلی دارد انان از لحاظ داشتن برنامه های تاکتیکی و مهره ها ی تاثیر گذار از ما بهترو خیلی زهر دارترند. احتمال اینکه خدای ناکرده در این مرحله حذف شویم دور از ذهن نیست . هرچند که دوست نداریم این اتفاق بیفتد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر