۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

نتيجه نظرسنجي سايت گل- کریم انصاری فرد ستاره تيم بي ستاره

بحث ستاره داشتن یا نداشتن تیم ملی و گفت و گویی که میان دکتر صدر و مجتبی تقوی در برنامه ویژه جام ملتها انجام گرفت در این چند روز بازخوردهای زیادی داشت. صحبت های دکتر صدر مبنی بر این که هیچ کدام از بازیکنان حال حاضر تیم ملی مختصات یک ستاره را ندارند و ستاره فعلی تیم ملی، تیم ایران است واکنش های زیادی داشت که جدی ترین واکنش را از سوی جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی شاهد بودیم. او اعتقاد داشت که دکتر صدر به واسطه نداشتن بازی ملی صلاحیت صحبت کردن در مورد بازیکنان را ندارد.
 سایت گل در یک نظرسنجی از کاربران سایت خواست تا نظر خود را در این مورد اعلام کنند که در این بحث با کدام یک از طرفین موافقند و به اعتقاد آنها کل تیم ایران ستاره است یا می توان بازیکنی را به عنوان ستاره تیم ملی معرفی کرد. آنچه در زیر می خوانید نتیجه ای است که از این نظرسنجی گرفته شده است.( نظرسنجی ها تا ساعت 12 دیشب در نظر گرفته شده است.);
 در نظرسنجی سایت گل نظر دکتر مبنی بر ستاره نداشتن تیم ملی حدود بیش از 30 درصد از آرا را به خود اختصاص داد و بيش از یک سوم شرکت کنندگان اعتقاد داشتند که کل بازیکنان این تیم در یک سطح بوده و همگی با هم یک ستاره را تشکیل داده اند. در بقیه نظرسنجی هر یک از کاربران بازیکنی را به عنوان ستاره انتخاب کرده اند که نتیجه آن را به طور خلاصه و تقریبی مشاهده می فرمایید.
در میان نظرسنجی ها کریم انصاری فرد بیشترین رای را به عنوان ستاره تیم آورد. نفر دوم مهدی رحمتی بود که در جایگاه دوم قرار گرفت. آندرانیک تیموریان هم در جایگاه سوم قرار گرفت. شخص بعدی نه از میان بازیکنان تیم که افشین قطبی بود که در رده چهارم جای گرفت و شرکت کنندگان او را به عنوان ستاره تیم معرفی کردند. بقیه بازیکنان از جمله جواد نکونام، غلامرضا رضایی و هادی عقیلی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر