۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

كمالوند: با كسي كه عليه من مصاحبه كند، كار نمي كنم

'فراز كمالوند' يكشنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهارداشت: دراين مصاحبه جعفري مديرعامل باشگاه مطالبي عنوان كرده كه حقيقت ندارد و با وجود اينكه از قرارداد فصل گذشته از باشگاه طلب دارم اما به خاطر تيم و هواداران، هيچ گاه اين مسايل را به زبان نياورده ام.
وي اضافه كرد: هيچ گاه من نگفته ام كه باشگاه به بازيكني پول بدهد و يا به بازيكني ندهد و چون مبلغ دريافتي از باشگاه براي توزيع در بين بازيكنان كم بود به همين خاطر به عده اي از بازيكنان پول نرسيد.
كمالوند گفت: قرار بود باشگاه 30 ميليارد ريال به عنوان قسط دوم به بازيكنان و كادر فني بدهد، اما هشت ميليارد ريال پرداخت كرد و حساب كنيد كه اين مبلغ چگونه بين 40 نفر تقسيم مي شد، بهتر بود؟
وي افزود: جعفري در مصاحبه اش مرا به دخالت در امور مديريتي باشگاه متهم كرده كه به شدت از اين بابت ناراحت هستم و اگر پيدا كردن زمين تمرين و نگه داشتن بازيكنان بدون پرداخت پول دخالت در امور مديريتي است خودشان هدايت امور را در اختيار بگيرند و من حاضر به ادامه همكاري نيستم.
كمالوند در خصوص جدي بودن مساله استعفايش از تيم اظهارداشت: تا زماني كه جعفري مصاحبه اش را در همان روزنامه تكذيب نكند با تيم همكاري نخواهم كرد و اين موضوع را به 'جمشيد خطيبي' سرپرست تيم گفته ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر