۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

مهدی کیانی: بازیکنان خیال می کردند خیلی راحت کره را می برند/ دوست ندارم علیه قطبی حرف بزنم

مهدی کیانی، جزء بازیکنانی بود که در روزهای اخیر از تیم ملی خط خورد و شانس حضور در جام ملتها را از دست داد . هافبک تراکتورسازی در مورد باخت تیم ملی مقابل کره جنوبی به خبرنگار سایت گل می گوید:« من از این باخت خیلی ناراحت شدم و ناراحتی من فقط به خاطر بازیکنان بود و نه فرد دیگری. من خیلی دوست داشتم تیم ملی قهرمان شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در ضمن معتقدم بازیکنان تیم ملی بعد از سه برد پیاپی مقابل حریفان نه چندان قوی، خیال می کردند که کره جنوبی را هم راحت شکست می دهند. »
 کیانی در پاسخ به این سوال که از قطبی ناراحت نیستی تاکید می کند:« من دوست ندارم علیه او حرف بزنم و حتی زمانی که خط خوردم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم . من می توانستم به تیم ملی کمک کنم و ناراحت شدم که خط خوردم اما این نظر قطبی بود و من صحبتی ندارم.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر