۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

مديرعامل باشگاه مس كرمان:ارائه بازي خوب در ديدار تكراري مس و ذوب آهن مورد نظر ما مي باشد

مدير عامل باشگاه مس کرمان گفت: در ديدار تکراري بين مس کرمان و ذوب آهن اصفهان در يازدهم بهمن ماه جاري تنها مسئله مورد نظر ما ارائه يک رقابت جوانمردانه، خوب و زيباست.


 ''فتح الله نژاد زماني'' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ما با تيم ذوب آهن جنگ نداريم و در اين مسابقه براي ارائه يک بازي جوانمردانه و کسب پيروزي تلاش لازم را انجام خواهيم داد.
 وي با اشاره به اينکه از بازيکنان تيم خواستار اجراي نکات مورد نظر کادر فني در ديدار مقابل ذوب آهن هستيم، ادامه داد: گاهي اوقات در يک ديدار، تيم بازنده به دليل عملکرد خوب و قابل تحسين مورد تشويق هواداران و اهالي فوتبال قرار مي گيرد.
 نژاد زماني در رابطه با درخواست باشگاه مس کرمان از فدراسيون فوتبال در مورد بخشيدن جرائم در نظر گرفته شده براي بازيکنان پس از ديدار مقابل ذوب آهن و برگشت شرايط به قبل از برگزاري اين ديدار گفت: هنوز پاسخ قطعي در اين رابطه به ما اعلام نشده است.
 وي اظهار داشت: بين باشگاه مس کرمان و فدراسيون فوتبال ارتباط تنگاتنگي وجود دارد و مانند گذشته به تصميمات گرفته شده در فدراسيون اعتماد داريم.
 نژاد زماني گفت: حفظ جايگاه و شرايط کنوني مس در دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر فوتبال از اهميت ويژه اي برخوردار است.
 وي حضور مرفاوي در تيم مس کرمان را يک شانس براي اين باشگاه عنوان کرد و گفت: مرفاوي تيم جواني را ساخته و اميدواريم با کاهش ميانگين سني بازيکنان تيم از 25 سال به 22 سال در سال آينده جايگاه بهتري را در فوتبال ايران داشته باشيم.
 وي با تاکيد بر اينکه توسعه ماندني و رشد برگشتني است، ادامه داد: براي انجام کارهاي توسعه اي با همدلي و همکاري کادر فني و ساير همکاران تلاش خواهيم کرد.
نژاد زماني بيان کرد: حضور 6 تيم فوتبال و تيم هاي هندبال، دوچرخه سواري، تکواندو و پينگ پنگ بانوان مس کرمان در ليگ هاي مختلف کشوري عناوين و رتبه هاي قابل توجه اي را دارند که اين موفقيت ها نتيجه تلاش، همکاري و همياري همه ورزشکاران و کادرفني در تمامي رشته هاست.
 مدير عامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: جوان گرايي و بومي گرايي و ايجاد پيوستگي بين گروه هاي سني مختلف در فوتبال از جمله اهداف مهم ما در باشگاه محسوب مي شود که ارتقا بخش هاي مختلف آموزشي، حقوقي، زيرساختها، اقتصادي و رسانه بر طبق استانداردهاي کنفدراسيون فوتبال آسيا مورد نظر ماست.
 وي خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه بخش عمده اعتبارات ما مربوط به قرارداد بازيکنان است قصد داريم در اساسنامه باشگاه مس کرمان را با سبک و سياق اقتصادي تجديد نظر کنيم تا نظر کنفدراسيون فوتبال آسيا را جلب کنيم.
 نژاد زماني اظهار داشت: 400 فوتباليست در کرمان و 300 فوتباليست را در رفسنجان در گروه سني 9 تا 20 سال آموزش مي دهيم و سعي داريم با راه اندازي پايگاهي در کهنوج و جيرفت و فعاليت آنها در زمينه پرورش فوتباليست، در آينده به خريد و فروش بازيکن در باشگاه مس کرمان بپردازيم.
 وي با بيان اينکه از عملکرد خود به عنوان مدير عامل باشگاه درطول بيش از يک سال گذشته راضي نيستم، افزود: هنگامي که بتوانيم کمپ اختصاصي براي گروه هاي سني پايه، سالن اختصاصي، زمين چمن اختصاصي مس و ساختمان مناسب براي باشگاه راه اندازي کنيم موفق عمل کرده ايم.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر