۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

کمالوند به تراکتورسازي بازگشت

فراز کمالوند به کادر فني تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز بازگشت.


   سردار جعفري مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز با اعلام اين خبر گفت: پس از اتفاقات اخير و صحبت‌هاي فراز کمالوند درباره جدايي از تيم فوتبال تراکتورسازي، وي صبح امروز (دوشنبه) به صورت تلفني با من صحبت کرد و با رفع سوءتفاهم‌ها به کادر فني تيم برگشت. در حال حاضر تراکتورسازي در تهران بسر برده و عصر امروز با تيم کاوه تهران ديداري تدارکاتي خواهد داشت.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا اصلا چنين اتفاق‌هايي در باشگاه تراکتورسازي رخ مي‌دهد و مربي که هيچ استعفاي مکتوبي نداده صحبت از جدايي مي‌کند، اظهار کرد: اين‌ کارها خوب نيست و ما با يک اقدام عجيب روبرو شديم. هرچند کمالوند به من گفت با اين کار تنها مي‌خواسته دست مديريت باشگاه را براي هرگونه تغيير احتمالي در راس کادر فني باز بگذارد. من هم توضيحاتي را درباره صحبت‌هايم مبني بر مسايل مالي باشگاه به وي دادم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که چطور کمالوند در مصاحبه‌هاي مختلف مشکلات مالي و موضع‌گيري مديريت باشگاه در اين زمينه را علت جدايي‌اش عنوان کرده اما به يکباره گفته با اعلام شفاهي استعفا، خواسته دست شما را براي تغييرات احتمالي در کادر فني باز بگذارد، گفت: نمي‌دانم نيت او از اين حرف‌ها چيست اما در هر حال بنده به منافع باشگاه و تيم تراکتورسازي فکر مي‌کنم و در مصاحبه‌هايم هم گفته‌ام اگر کمالوند اصرار بر رفتن دارد، ديگر نمي‌توان کاري کرد. حال کمالوند به تيم برگشته و بهتر است ديگر اين موضوع تمام شود.

وي با بيان اينکه هر باشگاهي مشکلات مالي خود را دارد، ادامه داد: همه باشگاه‌هاي کشور با مشکلات مالي دست به گريبان بوده که مديران همواره درصدد کاهش آن هستند. باشگاه تراکتورسازي هم از اين قاعده مستثني نبوده اما مشکلات ما حاد نيست. به جرات مي‌توانم بگويم باشگاه ما بيش از شصت‌ درصد تعهدات مالي‌اش را انجام داده است. عده‌اي از بازيکناني مطالباتي را دريافت کردند و سايرين هم بزودي بخشي از مطالبات‌ خود را خواهند گرفت.

جعفري همچنين درباره برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم تراکتورسازي در تعطيلات ليگ نيز گفت: تيم ما در مجموع تمرين‌هاي خوبي را در اين مدت سپري کرد. ما اردوي مفيدي را هم در دوبي برگزار کرديم که در آنجا با تيم‌هاي الشعب امارات و نساف ازبکستان بازي تدارکاتي داشتيم. با وجود آنکه سه بازيکن ملي‌پوش تيم در اختيار نبوده و دو بازيکن اصلي هم مصدوم بودند اما از عملکرد تيم در اين مسابقه‌ها راضي هستم. ما دو بر صفر الشعب را شکست داديم و سه گل هم از تيم اصلي نساف دريافت کرديم.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر