۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

جعفري: احساس مي‌كنم كمالوند به آخر خط رسيده است

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: احساس مي‌کنم فراز کمالوند به آخر خط رسيده است.

  محمد حسين جعفري در مورد استعفاي فراز کمالوند اظهار داشت: من و کمالوند هيچ قضيه اي نداريم. منتظر استعفاي کتبي کمالوند هستم. مخالف اين کار هستم اما وقتي خودش اصرار کند نمي توانيم او را به زور حفظ کنيم. او عاقل و بالغ است. من حرفي نزدم که ايشان در عالم حرفه اي گري اين طور بهانه تراشي کند.
وي افزود: ايشان در مصاحبه اي گفته بود که باشگاه هنوز پول 8 بازيکن را نداده و من هم در يکي از روزنامه ها گفتم وقتي 800 ميليون تومان به حساب باشگاه آمد اين پول را بين بازيکنان با نظر خود کمالوند تقسيم کرديم و 8 نفري که باقي ماندند قرار شد در نوبت بعدي که پول مي رسد مطالبات‌شان پرداخت کنيم اما روزنامه مذکور تيتر زده بود که کمالوند گفت به 8 نفر پول ندهيم. اگر اين سوءتفاهم باشد آيا درست است در عالم حرفه اي به جنجال کشيده شود؟ اگر او بخواهد اصرار کند مجبور هستم اين موضوع را به هيات مديره گزارش دهم.
جعفري در پاسخ به اين سوال که آيا گزينه اي براي جانشيني کمالوند در نظر دارد، گفت: ما به گزينه اي فکر نکرديم. من با کمالوند تماس گرفتم اما جوابم را نداد و احساس کردم که ايشان به آخر خط رسيده است. ايشان در ماه هاي اخير سه بار از کلمه استعفا استفاده کرده و اکنون به خاطر يک جمله من چنين کاري کرده است. حتي اگر چنين حرفي هم زده باشم ايشان نبايد بگذارد احساساتش غلبه کند.
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پايان گفت: ايشان باورش شده که اگر برود تيم از هم پاشيده مي شود در صورتي که هر باشگاهي اسلوب و شيوه خودش را دارد. کمالوند براي تراکتورسازي زحمت کشيده و خودش بايد از اين زحمت مواظبت کند. اين کار حرفه اي نيست که به خاطر يک جمله بگويد مي روم. اميدوارم که ايشان بتواند بر احساساتش غلبه کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر