۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

کمالوند استعفايش از تراکتورسازي را تکذيب کرد

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: کمالوند مضوع استعفايش از تيم را تکذيب کرده و اين مساله منتفي است، اما از نزديک در خصوص اين موضوع بيشتر صحبت خواهيم کرد.

  محمدحسین جعفری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز افزود: پس از سو تفاهم هایی که بین من و کمالوند به وجود آمده بود، وی تلفنی با من تماس گرفت و قرار شد به همراه تیم به تبریز بازگردد و از نزدیک با هم در این خصوص صحبت کنیم.
جعفری با اشاره به حضور سرمربی تیم در بازی تدارکاتی تراکتورسازی مقابل کاوه تهران که با نتیجه پنج بر دو به سود تراکتورسازی خاتمه یافت، اظهارداشت: کمالوند در این دیدار به دلیل مشغله کاری و نرسیدن به بازی، نتوانست بر سر تیم حاضر شود.
اختصاص اعتبار 5 میلیارد ریالی به باشگاه تراکتورسازی تبریز
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص مسائل و مشکلات مالی باشگاه، بیان داشت: به دنبال جذب منابع و اعتبار مالی برای باشگاه هستیم و در اولین گام پیگیر تعهد مالی پنج میلیارد ریالی سازمان تربیت بدنی به باشگاه تراکتورسازی هستیم و با جذب این مبلغ، بخشی از دستمزد بازیکنان تیم پرداخت می شود.
سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی نیز در خصوص مسایل رخ داده بین مدیرعامل و سرمربی تیم، خبری با عنوان ''فراز کمالوند تکذیب کرد'' ، و از قول مدیرعامل باشگاه نوشت: روزنامه ورزشی مصاحبه مرا کامل چاپ نکرده است.
سایت مزبور در این خبر آورده است: کمالوند شایعه استعفا خود را تکذیب کرده و موضوع استعفایش را برداشت رسانه ها از صحبت هایش اعلام کرده است.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که با 34 امتیاز از 20 بازی در رده چهارم جای گرفته روز شانزدهم بهمن ماه جاری در همدان به مصاف پاس این شهر می رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر