۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

تراکتورسازی تبریز در ديداري تداركاتي به مصاف ملوان بندرانزلی مي‌رود

تيم فوتبال تراکتور در ديداري تداركاتي در راه كسب آمادگي بيشتر براي ادامه مسابقات ليگ برتر به مصاف تيم لیگ برتری ملوان بندرانزلی مي‌رود
شرايط اين روزهاي تيم فوتبال تراکتورسازی كه خود را براي حضوري موفق در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور آماده مي‌كند، نشان مي‌دهد كه اين تيم يكي از تيم‌هايي است كه به خوبي از تعطيلات 21 روزه ليگ برتر بهره‌برداري مي‌كند.
تراکتورسازی بعد از ديدار هفته نهم با تيم فوتبال مس کرمان كه به تساوی یک بر يك با اين تيم انجاميد، با نظر كادر فني خود تمريناتش را تا روز چهارشنبه 31 شهريور ماه تعطيل كرد و از اين روز دور جديد تمرينات را براي ادامه ليگ برتر از سر گرفت.
انجام چند دیدار تدارکاتی با تیمهای لیگ دو و لیگ یکی و همچنین انجام تمرينات مختلف كه مورد نظر فراز کمالوند سرمربي تيم فوتبال تراکتور است با جديت از سوي بازيكنان صورت گرفته است و اكنون كادر فني اين تيم ، در نظر دارند تا تيمشان را در يك ديدار مناسب تداركاتي تا قبل از مصاف با نفت تهران محك بزنند.
به همين منظور تراکتورسازان فردا ساعت 16 در ديداري تداركاتي در اردبیل یا سرعین برابر تیم ملوان به ميدان مي‌روند تا خود را براي ديدار در هفته دهم لیگ برتر آماده كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر