۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

رای متهمان دوپینگ تیم شهرداری تبریز صادر شد

رئیس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال از صدور و ابلاغ رای متهمین به تخلف از آئین نامه دوپینگ اعضای تیم فوتبال شهرداری تبریز به این باشگاه خبر داد. احمد هاشمیان ضمن اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری دو جلسه کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلف دوپینگ و دوجلسه استماع اظهارات متهمان، کمیسیون بدوی رای خود را در خصوص 4 متهم به تخلف دوپینگ شامل بازیکن، پزشک، ماساژور و سرپرست تیم را به این باشگاه ابلاغ کرد. در رای صادره برخی از متهمین تبرئه و برخی طبق آئین نامه تخلفات دوپینگ به محرومیت محکوم شدند.

 وی تصریح کرد: متهمین این پرونده تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مهلت دارند تا نسبت به رای صادره درخواست استیناف کنند و پس از پایان این مهلت کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال آراء صادره را اعلام خواهد کرد.

محسن نیسانی بازیکن تیم شهرداری تبریز در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر به دلیل امتناع از انجام آزمایش دوپینگ به تخلف از آئین نامه دوپینگ متهم شد. به گفته رئیس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال تخلف بازیکن شهرداری تبریز مشمول ماده 32 آئین نامه دوپینگ استو بر اساس این ماده هرگونه عدم همکاری و غیبت غیرموجه در انجام آزمایش تشخیص دوپینگ پس از ابلاغ از سوی مراجع ذی صلاح از جمله موارد تخلف دوپینگ محسوب می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر