۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

نصرتي: نه روبينيو نه پاتو، فقط مسي!

در حالي كه 5 روز به بازي ايران مقابل برزيل باقي مانده است، هيجان خاصي فوتبال ايران را فراگرفته است. در اين ميان بازيكنان تيم ملي هم در انتظار شروع اين مسابقه هستند به خصوص آنهايي كه معمولا در تركيب ثابت تيم ملي قرار دارند. محمد نصرتي هم به احتمال فراوان يكي از بازيكنان ثابت تيم ملي مقابل برزيل خواهد بود. او در مورد بازي با برزيل، وضعيت تيم ملي در بازي‌هاي غرب آسيا و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.
*بازي با عراق چطور بود؟بازي خوبي بود و ما مي‌توانستيم با اختلاف گل بيشتر عراق را شكست بدهيم. البته آنها هم تيم خوبي بودند و اكثر نفراتشان را در اختيار داشتند.
*مثل اينكه عراقي‌ها خشن و حاشيه‌اي بازي مي‌كردند؟نه، اتفاقا خوب بازي كردند. اكثر بازيكنان اين تيم بازي جوانمردانه را رعايت كردند و فقط دو، سه بازيكن بودند كه خشن بازي مي‌كردند.
*مي‌گويند طرفداران اين تيم هنگام خواندن سرود ايران سروصدا كرده‌اند. اين موضوع درست است؟بله. يكسري از طرفداران آنها موقع پخش سرود ايران سروصدا كردند. البته همه آنها عراقي نبودند. ما با اين پيروزي جواب توهين آنها را داديم و چند نفر از بچه‌ها به سمت آنها رفتند و به طرفداران عراق گفتند كه بهتر است ساكت باشند.
*ايران قهرمان مي‌شود؟بازي با عراق خيلي سخت بود كه آن را پشت سرگذاشتيم ولي فكر كنم كويت را راحت‌تر ببريم.
*بستن بازوبند كاپيتاني چه حسي براي تو ايجاد مي‌كند؟من وظيفه‌ام سنگين‌تر شده است و اميدوارم بتوانم به عنوان كاپيتان وظايفم را در زمين انجام دهم.
*جو  اردوي تيم ملي در آستانه بازي با برزيل چطور است؟تمامي بازيكن فعلا به بازي كويت فكر مي‌كنند و بعد از اين بازي به برزيل فكر مي‌كنيم.
*از برزيل ترس نداريد؟نه، چه ترسي بايد داشته باشيم.
*خيلي مطمئن  حرف مي‌زني؟مگر يادتان رفته است كه برزيل چقدر سخت كره را شكست داد. در ضمن برزيل جام جهاني از اين برزيل آماده‌تر بود و همه ستاره‌هايش را در اختيار داشت.
*پس اين برزيل، برزيل هميشگي نيست؟منظور من اين نبود. برزيل هميشه برزيل است. اين كشور 10 تيم ملي فوتبال دارد.
*نتيجه را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟پيش‌بيني سخت است ما مي‌رويم كه خوب بازي كنيم.
*فكر مي‌كني ببازيد؟نه،‌ چرا ببازيم؟!‌
*در اين بازي بايد با مهاجماني مثل روبينيو و پاتو روبه‌رو شوي اين براي تو سخت نيست؟فرقي ندارد كه مقابل  كدام مهاجم قرار مي‌گيرم. همه بازيكنان برزيل فوق‌العاده هستند.
*ولي روبينيو و پاتو بيش از حد تكنيكي هستند. روبينيو خوب دريبل مي‌زند و پاتو هم در عبور از بازيكن و سرعت بازي فوق‌العاده است. من در تكنيك فردي، دريبل زدن و سرعت نه پاتو را مي‌پسندم نه روبينيو. در اين زمينه‌ها فقط يك نفر نابغه است، آن هم ليونل مسي.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر